Toon posts:

Ploppen via koptelefoon bij in/uitschakeling verwarming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:40

Nitroglycerine

I'm kinda...... explosive

Topicstarter
Ik heb een klein, first world, probleempje. Ik zit met mijn pc op zolder waar ook de centrale controle kast staat voor de verwarming, warmtepomp en ventilatie. Af en toe hoor ik vanuit de controle kast iets aan of uitschakelen, ik denk dat dit de verwarming voor de vloerverwarming of warmtepomp is, al weet ik het niet zeker omdat ik doordat ik aan 1 kant doof ben geen richting van het geluid kan horen. Gelijk met het schakelgeluid vanuit de kast hoor ik een plop/tik in mijn koptelefoon. Ik luister de muziek via mijn onboard realtek ALC892 geluidskaart van mijn MSI B350 Tomahawk MB. Naast de plop/tik die hoorbaar is merk ik niets van onstabiliteit of raar gedrag van mijn pc. Ik zou graag een oplossing willen, niet te duur, waarmee ik de ploppen/tikken niet meer hoor. Zou een interne geluidskaart (bijv 1 van de ASUS Xonar kaarten uit de V&A) dit ploppen weg kunnen halen door betere filter caps of moet ik de oplossing meer in de richting van een UPS / spanningregulator oid moeten zoeken? De pc en de centrale kast zitten op dezelfde groep, stroom vanuit een andere groep halen is echter zo goed als onmogelijk (naast het feit dat mijn echtgenote geen verlengkabel van de begane grond naar de zolder accepteert).

PC specificaties voor de volledigheid:
MSI B350 Tomahawk (onboard geluidskaart Realtek ALC892)
AMD R7 3700x
Palit GTX 1070
Sharkoon Skiller headset

Hier kon uw advertentie staan

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee