Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voor gamen en huis, tuin en keuken gebruik. Ik heb een 1440P monitor, hier wil ik met redelijke graphics op kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
RIchtbedrag is €750 ex videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: MSI Radeon RX 580 Gaming 8GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen bijzonderheden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ik heb nu Intel gepakt omdat ik dit vaak aangeraden zie worden bij builds met vergelijkbaar budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wensen zijn een compacte behuizing, wifi en bluetooth onboard.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aantal vragen: Ik zit er aan te denken om in de toekomst de videokaart te vervangen voor een 3060ti. Is de gekozen CPU dan geen bottleneck en is de voeding krachtig genoeg? Kan ik beter kiezen voor een losse wifi/BT adapter(s)? Ik heb nog speling in mn budget maar weet niet waar ik dit het beste in kan zetten. Zie ik verder nog wat over het hoofd?
Alvast bedankt!
De PC is voor gamen en huis, tuin en keuken gebruik. Ik heb een 1440P monitor, hier wil ik met redelijke graphics op kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
RIchtbedrag is €750 ex videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: MSI Radeon RX 580 Gaming 8GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen bijzonderheden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ik heb nu Intel gepakt omdat ik dit vaak aangeraden zie worden bij builds met vergelijkbaar budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wensen zijn een compacte behuizing, wifi en bluetooth onboard.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aantal vragen: Ik zit er aan te denken om in de toekomst de videokaart te vervangen voor een 3060ti. Is de gekozen CPU dan geen bottleneck en is de voeding krachtig genoeg? Kan ik beter kiezen voor een losse wifi/BT adapter(s)? Ik heb nog speling in mn budget maar weet niet waar ik dit het beste in kan zetten. Zie ik verder nog wat over het hoofd?
Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 135,78 | € 135,78 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B460M-PLUS (WI-FI) | € 121,- | € 121,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX | € 78,65 | € 78,65 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 38,70 | € 38,70 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 81,51 | € 81,51 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W CM | € 62,54 | € 62,54 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,72 | € 104,72 |
Totaal | € 622,90 |