Al een aantal jaar heb ik een KVM switch in gebruik i.v.m. regelmatig thuis werken. De laatste tijd gaat de verbinding hiermee niet zo goed, en dan met name vanaf mijn desktop. Mijn werk laptop verbind prima, maar regelmatig herkent mijn desktop de USB hardware niet (het scherm geeft wel prima beeld). Ik dacht, laat ik de kabels eens omgooien om te kijken of het daar aan ligt, maar dat heeft geen nut (dus werkende kabels van laptop aansluiten op desktop geeft nog steeds kuren). De driver software heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd, maar het is nog steeds drama.
Iemand enige suggestie waar dit aan kan liggen? Ik switch nu mijn keyboard/mouse handmatig, maar mijn webcam e.d. zitten er ook nog op aangesloten via een USB hub, en dat werkt enkel nog probleemloos op mijn laptop, niet op mijn desktop.
Iemand enige suggestie waar dit aan kan liggen? Ik switch nu mijn keyboard/mouse handmatig, maar mijn webcam e.d. zitten er ook nog op aangesloten via een USB hub, en dat werkt enkel nog probleemloos op mijn laptop, niet op mijn desktop.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!