Toon posts:

msn messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem.. ik heb een netwerkje met 2 computers.. ik heb de internet deling gemaakt met windows me.. dus gewoon wat er standaard in zit .. maar msn werkt niet op de computer die de internetdeling gebruikt.. heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Werkt normaal internetten wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kan wel normaal internetten, maar als me zus dus msn wilt aanzetten meld ie zich zolang aan .. dat klopt gewoon niet.. en ookal wacht ik uren .. hij doet het niet :'(

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
bij mij werkte ie wel, verder wel tcp/ip geinstalleerd op bijde machines (neem aan van wel) Werkte bij mij allemaal automatisch als je tenmiste van te voren een goed werkend file sharing netwerkt had

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

bij de computer (die niet de directe internetverbinging heeft) dus waar geen modem inzit moet je bij messenger de proxy instellen, welke proxy server gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 3 tcp/ip protocols..
1. gedeeld
2. thuis
3. internet verbinding delen..

op die andere computer staan ze ook..

dus dat klopt

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik geen proxy server

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

bij mij werkt het file sturen vanaf client nog steeds niet.
Er was hier een keer een meneer die het zekers wist maar heeft nooit de oplossing gepost..rarara

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag nog de client computer opnieuw geinstalleerd en die wizards van windows me uitgevoert voor thuisnetwerk.. maar nee hoor.. msn doet het niet :(

ik sta voor een raadsel..
hij HEEFT het wel gedaan

Verwijderd

gebruik je internet verbinding delen? dan kun je het vergeten. ik raad je aan om via http://www.tucows.com/ een proxy server te downen proxy+ is heel goed en gratis je moet dan bij de proxy+ admin de SOCKS 4 of 5 (5 is met wachtwoord) instellen en de poort instellen (deze kun je in de help file vinden) maar met internetverbinding kun je het vergeten

Verwijderd

Topicstarter
kan ik dan internet verbinding delen wel verwijderen? en die proxy+ gebruiken.. wat doet dat programma dan?

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

dat proxy+ doet hetzelfde als internetdelen alleen dan minder brak en je kan meer eztra instellingen gebruiken.

Internetdelen kan je dan idd weghalen ja

McFraGG de gekste !!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Weet er ook iemand toevallig als je een W2kAdvancedserver heb staan met internetdelen, hoe je dan #&*%^$&*%^#$ die fucking files verzenden op clients daarvan aanzet.

Een maat had een tijd geleden de oplossing gevonden maar dat is helaas door UPC een week later ongedaan gemaakt :(

iemand please (op me knietjes :'( ;))

McFraGG de gekste !!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:22
Firewall misschien. Als je die hebt, zet hem dan eens uit!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

heb ik niet, ik ben net een kerk :P
Ik heb linux server geprobeerd,freesco, win98se, w2kpro,en nu w2kadvserver.

Het is niet dat ik hier nog mee bezig ben ofzow das een jaar geleden, maar dit is me nog nooit gelukt
Omdat ik nu weer zon msn topic langs zag komen, moest ik nog ff wat gevoelens kwijt hierover en natuurlijk nog ff een dobbertje gooien naar mogelijke oplossingen ..:)

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 18:49 schreef RaR het volgende:
bij mij werkt het file sturen vanaf client nog steeds niet.
Er was hier een keer een meneer die het zekers wist maar heeft nooit de oplossing gepost..rarara
Misschien moet je deze link bekijken :?
Als je nou ff had gezocht, had je hem zo gevonden.
Het Grote Poortmappingsverhaal
Use the search Luke ;)

• R4NCOR
  • Laatst online: 21-08 16:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Beetje flauw misschien, maar het kan je helpen. Gebruik Sygate of Winroute. Zijn beide super-gemakkelijk in te stellen, en werken per-fect. :)

edit:

Dit is btw meer een NT-Topic.

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

die poorten ken ik uit me kop jongen... het wil bij mij niet werken

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

gateway staat goed? dns is niet van belang

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:36
probeern gewoon ff sygate of winroute te installeren, dat heb bij mij ook goed gedraait :)

heb je toevallig geen firewall ofzow aanstaan die het blokt? ff alles uitzetten dan :?

Verwijderd

ik heb ook 3 computers met Windows ME erop!Eerst wilde het net als bij jou niet werken! Ik gebruik nu het programmatje All Aboard, te downloaden op www.internetshare.com!
Het is makkelijk te installeren en nu doet alles het, de client computers zijn ook even snel op internet! Ik raad dit programmatje aan iedereen aan!

Verwijderd

k gebruik win98se internet sharing en t werkt perfect, overal werkt msn enzo op.
alleen file sharing werkt niet, maar daarvoor kan ik ook nog op de server zelf zitten.

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ja MSN werkt bij mij ook wel ,het gaat mij juist om die file sharing..

McFraGG de gekste !!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=10] naar [forum=19] :).
Pagina: 1