Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mac in fabrieksinstellingen zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Vraag

• RoosME
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 08-03 22:03
Ik heb misschien een hele domme vraag.
Ik ga mijn macbook verkopen en heb al een nieuwe gekocht. Ik heb ze via de cloud aan elkaar verbonden, dus ze kopiëren nu sommige dingen van elkaar. Als ik hem in fabrieksinstellingen zet, gebeurd er dan niks op de nieuwe macbook?

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf gezocht en gevonden hebt, en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met antwoorden die je al lang breed zelf had gevonden.

Apple heeft een mooi support artikel waarin precies staat wat je het beste kunt doen als je je Mac wilt verkopen: Wat u moet doen voordat u uw Mac verkoopt, weggeeft of inruilt. Neem aan dat de informatie daar het antwoord geeft op je vraag.

Dit topic gaat iig op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True