jetwaybord... Wie helpt met biosupgrade ???

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik zit hier met de J-656VXB, een socket7bord van jetway. Hoewel ik een biosupgrade wil uitvoeren schijnt ergeen beschikbare bios te zijn.

http://www.jetway.com.tw/evisn/download/d656vxb.htm

Ik heb die voor de holtek en de winbond IO controller geprbeerd maar hij zegt dat ze niet bij mijn systeem horen...

Wat ik zo vaag vind is het verhaal over die IO controller. Op het mobo zie ik duidelijk een Holtec chip zitten... bingo zou je denken maar mooi niet dus..

Bij mijn opstart staat er echter 656VXB A3... Op de site wordt helemaal niet over de letter A gerept.... Holtec zou met een H moeten kloppen..

Wie o wie kan mij helpen ??

• under-world
niemand enig idee waar dit aan kan liggen ???

Verwijderd

Tja, stuur eens een mail naar die Taiwanezen.

Maar waarom upgraden dan? Als er niets staat is er misschien wel geen upgrade beschikbaar voor jouw mobo.

• under-world
Jawel, want ik wil er een 200 Mhz C3 CPU wan IDT ingooien. Nu draait ie op 133 Mhz Cyrexgeval. Volgens mij wordt hij dan veel snelller. Bij die biosupgrades staat "fix ID C3 IDT CPU" Ik heb deze CPU er al ingezet en hij draait enkel op 66 mhz....bussnelheid dus.... Misscchien weet iemand anders wat ik moet doen om die CPU werkend te krijgen op 200 mhz

Verwijderd

doet ie niet 3x66 bij 3.5v ?

• under-world
nee, hij loopt enkel op 66mhz... Als ik die jumpers voor ratio verander dan blijft hij op 66 lopen. Ik denk dat hij de CPU niet goed herkent ofzo... Hij boot trouwens wel en win 98 draait op deze manier... Toch lijkt het me te moeten kunnen des te meer omdat men op de site (zie link) aangeeft dat juist na de desbetreffende biosupgrade deze CPU herkent moet worden... Vaag allemaal !!! Supervaag dat hij die upgrade niet pakt..Ik ben zeker van het mobo + type en IO controller toch klopt het weer niet helemaal met wat men op de site zegt..
Pagina: 1