Mijn vraag
Hoe voorkom ik dat mijn Sony AV-receiver automatisch uit stand-by gaat/inschakelt als ik mijn Bluetooth headphones aan doe?
Meestal gebruik ik mijn Bose on ear wireless koptelefoon voor mijn iPhone. Slechts af en toe voor mijn AV-receiver.
Iedere keer als ik de headphones aan doe Om met iPhone te gebruiken maakt hij echter verbinding met mijn AV-receiver waardoor hij uit stand-by gaat en aan springt.
Dit vind ik irritant.
Hoe verander ik dit?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony STR-DN1080
Bose on ear wireless headphones
iPhone 6s
Wat ik al geprobeerd heb:
Er waren een aantal dingen waarvan ik dacht dat het invloed zou kunnen hebben op automatische koppelingen. Die heb ik uitgeschakeld:
Control for HDMI
eArc
Standby through
Auto Home Network Acces Permission
Home Network Acces Control
External Control
Bluetooth Standby
Auto Standby
Hoe voorkom ik dat mijn Sony AV-receiver automatisch uit stand-by gaat/inschakelt als ik mijn Bluetooth headphones aan doe?
Meestal gebruik ik mijn Bose on ear wireless koptelefoon voor mijn iPhone. Slechts af en toe voor mijn AV-receiver.
Iedere keer als ik de headphones aan doe Om met iPhone te gebruiken maakt hij echter verbinding met mijn AV-receiver waardoor hij uit stand-by gaat en aan springt.
Dit vind ik irritant.
Hoe verander ik dit?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony STR-DN1080
Bose on ear wireless headphones
iPhone 6s
Wat ik al geprobeerd heb:
Er waren een aantal dingen waarvan ik dacht dat het invloed zou kunnen hebben op automatische koppelingen. Die heb ik uitgeschakeld:
Control for HDMI
eArc
Standby through
Auto Home Network Acces Permission
Home Network Acces Control
External Control
Bluetooth Standby
Auto Standby