Vraag

• Henk vO
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-02-2021
Mijn vraag
Is er een oplossing voor de overgang van nacht naar dag.
Het volgende: ik ben nogal een nachtbraker.
Ik wil eigenlijk dat de cv blijft weken van bv. 16:00 tot de volgende dag 01:00 uur.
Nu blijkt dat de thermostaat niet verder gaat dan 23:50 en de volgende dag pas weer kan starten om 00:10 uur.
De cv werkt dus niet voor 20 minuten.
Klopt dit of doe ik iets verkeerd met de instelling.

Relevante software en hardware die ik gebruik
App CR Remeha Etwist

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Krijg het niet voor elkaar.

M.vr.gr. Henk

Alle reacties

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:12
geen enkel verstand van de thermostaat, maar wat als je de klok van de thermostaat 1 uur laat achterlopen? dan gaat hij af om 23:50 maar is het in het echt 00:50.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

20 minuten ga je niet merken in je temperatuur hoor. Maar wat als je om 23:50 en 00:10 dezelfde temperatuur instelt?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:55
Ik vermoed dat je te veel schakelpunten gebruikt, dus kun je niet gewoon het schakelpunt aan het eind van de dag verwijderen? De Etwist thermostaat werkt niet met tijdslots "vanaf/tot tijdstip", maar enkel met het tijdspunt "vanaf tijdstip" die temperatuur aanhouden.

Als ik hier in de Etwist app aangeef dat hij om 16:00 naar 20 graden moet en het eerst volgende schakelpunt op de volgende dag om 02:00 naar 15 graden, houdt hij de temperatuur van 20 graden gewoon vast over het punt van middernacht heen en gaat ie om 02:00 naar 15 graden.

Ik heb het niet getest of het echt werkt, maar zo ziet het overzicht in mijn app er wel uit. (Helaas lukt het foto toevoegen van mijn telefoon niet).

[ Voor 16% gewijzigd door VERNederlander op 11-02-2021 10:46 ]