Traag hoofdmenu PS4 PRO en geen enkel detail Warzone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwincrypto
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-02-2021
ik heb een vraag.
ik speel COD warzone op mijn PS4 PRO en stoor mij de laatste tijd erg aan een mega traag hoofdmenu, party starten duurt eeuwig vrienden lijst openen duurt lang terwijl ik er niet zoveel heb.
heb een 1T ps4 pro en hier nog geen uitbreiding oid gedaan, kan ik hier iets aan doen waardoor het sneller word?

ook heb ik de laatste tijd dat ik geen enkel detail heb ik warzone, bomen zijn vierkant gras is alleen groen en geen detail, ook had ik last dat als ik trio's aan wilde zetten ik zelf in de lobby achter bleef en mijn maten begonnen aan de game, hierdoor kon in niet meer samen gamen. nu heb ik de ps opgeruimd en een rebuild gedaan en dat maakte het iets beter maar niet helemaal.. is mijn harde schijf dan kapot aan het gaan? en wat raden jullie aan?

hoop dat iemand mij kan helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

Bij mij was het helaas de hardeschijf die het begaf. Ik heb toen een vervangende geprobeerde die ik had liggen, hierop een game gezet en dit getest. Na het vervangen van mijn oude HDD zijn de problemen verholpen.

Het kan ook zijn dat je Ps4 te warm wordt... Voelt deze warmer aan? Maakt deze meer lawaai? Even poetsen kan wellicht ook wat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:38
Lijkt me inderdaad een stervende harde schijf. De data komt niet snel genoeg binnen, waardoor textures niet op tijd worden ingeladen.

• gerwincrypto
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-02-2021
Ja was er al wel beetje bang voor inderdaad.. hebben jullie tips voor welke schijf ik hiervoor zou kunnen aanschaffen? SSD of HDD? heb nu 1T.

Qua temperaturen, ja hij word wel warm en blaast wel wat, heb de fan al gecontroleerd maar daar is nauwelijks vervuiling te zien. Maar had hiervoor een ps4 en daar had ik viltjes onder geplaatst om soort van pootjes te creëren om beetje lucht circulatie te maken. Dit heb ik ook bij mijn PRO gedaan.

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.
BVD

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
SSD of HDD ligt een beetje aan de hoeveelheid opslag die je nodig hebt en de prijs de je kwijt wilt zijn. Voor 1TB ben je snel 130 euro kwijt voor een SSD vs 40-50 euro voor een HDD. Je kunt ook voor een tussenoplossing kiezen door een SSHD te kiezen. Dat zit op het gebied van snelheid en prijs tussen de HDD en de SSD in.

Op het internet kun je volgens mij enkele bronnen vinden over de verschillen tussen HDD, SSHD en SSD. Zo ver ik weet maakt het niet zodanig veel uit, dat de investering de prijs waard is. Ik heb er zelf echter geen ervaring mee.

Heb je ook al de PS4 uit elkaar gehaald en de koelpasta vervangen en de heatsink schoongeblazen? Meestal valt de ventilator hartstikke mee. Als de PS4 echt smerig is, is deze ook smerig, maar vaak is het vooral de heatsink die verstopt zit met een flinke hoeveelheid stof. Het is sowieso goed om dit eens te controleren, maar ik weet niet zeker of een PS4 ook aan thermal throtteling doet. Als deze te heet wordt, valt de PS4 in ieder geval wel uit.