Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Savegame beschadigd. Lego City Undercover

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TheShadow
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:23

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Mijn zoon was vandaag Lego City Undercover op de PS4 Pro aan het spelen, toen plots de het spel vastliep.
Na het herstarten van de console, kan de savegame niet meer geladen worden, met de volgende foutmelding.

Best jammer, want hij had het spel 100% voltooid...

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:

-Het opgeslagen bestand naar USB zetten en proberen te repareren. Dit is niet mogelijk.

-licenties herstellen

-Database herstellen.

Ik vrees dat ik het uiteindelijke antwoord wel weet, maar als er toch een mogelijkheid is om de data te herstellen, zal het spel nog gespeeld gaan worden. Helemaal opnieuw spelen gaat niet gebeuren, denk ik.

Overigens ga ik vanaf nu regelmatig de savegames op een stick kopiëren in de hoop dat de schade de volgende keer minder groot is.

If you want time, buy the magazine!

Alle reacties

• Flapperbol
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:53
Je had niet toevallig PS-plus en cloudsaves aanstaan?

• TheShadow
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:23

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Klopt. Dat stond niet aan...

Edit: Online vond ik een 100% savegame, maar dan krijg ik een bericht dat die van een andere speler is...

Jammer maar helaas. Ik heb alles geprobeerd. Er zit niets anders op dan opnieuw te beginnen.

[Voor 78% gewijzigd door TheShadow op 11-02-2021 20:31]

If you want time, buy the magazine!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True