Ik heb een tijdje geleden mijn 4x brander, en mijn Ultraplex 40x gefirmwared, naar versie 1.07 resp. 1.12, en nu krijg ik alleen nog maar buffer-underuns en andere vage problemen. nou heb ik in de wandelgangen hier en daar gehoord dat de nieuwste versies niet zo goed zijn (e.g. safedisc protection e.d.). Ik vraag me dus af welke versie je moet hebben die het nog wel goed doet?
p.s. het zou ook nog kunnen dat mijn ultraplex versie 1.12 niet aankan, vanwege te oude hardware, maar kijkt hij daar niet naar bij upgraden? en waar kan ik anders zien wat voor een hardware revisie mijn ultraplex is?
alvast bedankt.
p.s. ik weet dat er wel meer van dit soort topics zijn, maar ik kon in de search niks vinden over dit specifieke probleem
p.s. het zou ook nog kunnen dat mijn ultraplex versie 1.12 niet aankan, vanwege te oude hardware, maar kijkt hij daar niet naar bij upgraden? en waar kan ik anders zien wat voor een hardware revisie mijn ultraplex is?
alvast bedankt.
p.s. ik weet dat er wel meer van dit soort topics zijn, maar ik kon in de search niks vinden over dit specifieke probleem
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem