plextor + nieuwe firmware = coasters?

Pagina: 1
Acties:

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Ik heb een tijdje geleden mijn 4x brander, en mijn Ultraplex 40x gefirmwared, naar versie 1.07 resp. 1.12, en nu krijg ik alleen nog maar buffer-underuns en andere vage problemen. nou heb ik in de wandelgangen hier en daar gehoord dat de nieuwste versies niet zo goed zijn (e.g. safedisc protection e.d.). Ik vraag me dus af welke versie je moet hebben die het nog wel goed doet?

p.s. het zou ook nog kunnen dat mijn ultraplex versie 1.12 niet aankan, vanwege te oude hardware, maar kijkt hij daar niet naar bij upgraden? en waar kan ik anders zien wat voor een hardware revisie mijn ultraplex is?

alvast bedankt.

p.s. ik weet dat er wel meer van dit soort topics zijn, maar ik kon in de search niks vinden over dit specifieke probleem

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

je hebt 2 verschilende plex 40 met firmware 1.0x of 1.1x en deze 2 zijn niet uitwisselbaar anders kijk hier maar eens http://www.plextor.be/english/technical/download.html

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
ja dat ik weet dat ze niet compatible zijn, maar betekent dit ook dat ze echt niet (verkeerd dus) geflashed worden? dus dat ik nu per ongeluk mijn ultraplex versie voor 1.10, geflashed heb met v. 1.12, en daarom al die problemen heb?

systeem

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Aan je brander zal het in ieder geval niet liggen denk ik.
Ik heb zelf de 4x plexwriter die alweer 2 jaar firmware 1.07 heeft.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op woensdag 15 augustus 2001 12:53 schreef zion het volgende:
ja dat ik weet dat ze niet compatible zijn, maar betekent dit ook dat ze echt niet (verkeerd dus) geflashed worden? dus dat ik nu per ongeluk mijn ultraplex versie voor 1.10, geflashed heb met v. 1.12, en daarom al die problemen heb?
Ik zou de je ultraplex maar gauw terugflashen naar de oude versie (bijv 1.05), als je dus echt een oude versie hebt.

De oude zijn dus NIET compatible en kunnen dus kapot gaan door de verkeerde firmware te flashen.

-

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
maar hoe kan ik zien of ik idd de oude of de nieuwe versie heb?

systeem

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 03:12
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:45 schreef zion het volgende:

(e.g. safedisc protection e.d.).
[Off-topic]

Wat is dat allemaal voor geneuzel dat je met de nieuwere generatie Plextors geen met SafeDisc beveiligde cd's kunt backuppen. Ik heb een 12x/10x/30x Plextor met Firmware 1.08 en ik heb totaal geen problemen om zo'n cd te backuppen :z

[Off-topic]
Pagina: 1