Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[JS] Firefox Quickfind omzeilen bij eventlistener keystrokes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01:21
Hoe kan ik het beste Firefox' Quickfind functie op een website omzeilen wanneer ik eventlistener keystrokes wil afvangen. Wanneer ik nu letters/cijfers begin te typen in Firefox popt gelijk die Quickfind omhoog en dus reageert de eventlistening dus niet meer. Zeker wanneer ik een reeks van verschillende keystrokes wil afvangen is dit een probleem.

Mijn idee hoe ik zou kunnen omzeilen zou zijn om een tijdelijke text input aan te maken vanaf de eerste keystroke om de reeks aan keystrokes in bij te houden. Is de tijd tot de volgende keystroke te lang wordt de text-input weer verwijderd.

Hebben jullie nog suggesties om dit anders te doen? Heb het idee dat dit makkelijk moet kunnen namelijk dan mijn idee.

[Voor 4% gewijzigd door Zeror op 10-02-2021 20:51]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Beste antwoord (via Zeror op 10-02-2021 21:12)

• Klaasvaak
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-06 16:39
Je kan de standaard browseractie afvangen met Event.preventDefault().

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Klaasvaak
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-06 16:39

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01:21
Klaasvaak schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:08:
Serieus. Is het zo simpel. 8)7
Op verschillende dingen zitten zoeken, maar deze kwam ik niet tegen. Thanks iig!

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True