Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvbeek
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-02-2021
Mijn vraag
..Ben op zoek naar een smartwatch voor mijn vrouw. Met als belangrijkste apps een stappenteller en een slaapmonitor. Echter ze is supergevoelig voor straling. Daarom zoek ik een smartwatch waarbij het mogelijk moet zijn om de blue tooth functie en wifi in en uit te schakelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Ze heeft een I phone 6..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Gevraagd bij Coolblue en een I phone winkel, maar iedereen haalt zijn schouders op..

Beste antwoord (via rens-br op 12-02-2021 08:12)

Anoniem: 221425

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 19-06-2024 20:25 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:47
Voor de slaapmonitor/stappenteller heb je meestal Bluetooth/Wifi/GPS nodig. ( dus een form van straling )

Welke momenten zou het uit moeten staan?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 19-06-2024 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05
Op mijn Garmin semi smartwatch (forerunner) kan je bluetooth uitzetten. Hij synchroniseert dan niet met je telefoon, maar werkt wel. Slaat je data gewoon intern op.
GPS gaat alleen aan als je activiteiten start. Hartslag wordt via leds gelezen, en stappen via bewegingssensoren. Wifi heeft ie niet.

Volgens mij heeft Garmin ook meer dedicated smartwatches overigens, zoals voor dames de Venu, Lily en de Vivomove.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
corporalnl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:12:
Voor de slaapmonitor/stappenteller heb je meestal Bluetooth/Wifi/GPS nodig. ( dus een form van straling )

Welke momenten zou het uit moeten staan?
Niet persé, ik heb een Huawei GT2e en die doet het prima zonder bluetooth. Je mist wel functionaliteit zoals het doorkrijgen van berichten en het bedienen van muziek. GPs draait idd tijdens buiten activiteiten. Activiteiten worden gesynced zodra er wel verbinding is. De vraag is of dat je het waard is.

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:29
Hier een Garmin Venu.
Ook hier kan je Wifi & BT uitzetten.

• johanvbeek
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-02-2021
Mensen
bedankt voor jullie reactie, ik ga er één uitzoeken.
Pagina: 1