Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kun je Bluetooth uitschakelen bij smartwatch?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• johanvbeek
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 12-02 19:06
Mijn vraag
..Ben op zoek naar een smartwatch voor mijn vrouw. Met als belangrijkste apps een stappenteller en een slaapmonitor. Echter ze is supergevoelig voor straling. Daarom zoek ik een smartwatch waarbij het mogelijk moet zijn om de blue tooth functie en wifi in en uit te schakelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Ze heeft een I phone 6..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Gevraagd bij Coolblue en een I phone winkel, maar iedereen haalt zijn schouders op..

Beste antwoord (via rens-br op 12-02-2021 08:12)

• GZFan
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:22
Op mijn Garmin smartwatch kan ik bluetooth uitschakelen.
GPS staat alleen aan als ik een activiteit op wil nemen.

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:50
Voor de slaapmonitor/stappenteller heb je meestal Bluetooth/Wifi/GPS nodig. ( dus een form van straling )

Welke momenten zou het uit moeten staan?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• GZFan
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:22
Op mijn Garmin smartwatch kan ik bluetooth uitschakelen.
GPS staat alleen aan als ik een activiteit op wil nemen.

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 00:07
Op mijn Garmin semi smartwatch (forerunner) kan je bluetooth uitzetten. Hij synchroniseert dan niet met je telefoon, maar werkt wel. Slaat je data gewoon intern op.
GPS gaat alleen aan als je activiteiten start. Hartslag wordt via leds gelezen, en stappen via bewegingssensoren. Wifi heeft ie niet.

Volgens mij heeft Garmin ook meer dedicated smartwatches overigens, zoals voor dames de Venu, Lily en de Vivomove.

• ilfamo
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12-06 12:13
corporalnl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:12:
Voor de slaapmonitor/stappenteller heb je meestal Bluetooth/Wifi/GPS nodig. ( dus een form van straling )

Welke momenten zou het uit moeten staan?
Niet persé, ik heb een Huawei GT2e en die doet het prima zonder bluetooth. Je mist wel functionaliteit zoals het doorkrijgen van berichten en het bedienen van muziek. GPs draait idd tijdens buiten activiteiten. Activiteiten worden gesynced zodra er wel verbinding is. De vraag is of dat je het waard is.

• McMark
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 18:10
Hier een Garmin Venu.
Ook hier kan je Wifi & BT uitzetten.

• johanvbeek
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 12-02 19:06
Mensen
bedankt voor jullie reactie, ik ga er één uitzoeken.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True