Toon posts:

Nummer dat ik niet ken wordt naar mij doorgeschakeld.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• maurits1230
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-02-2021
Mijn vraag
Er is een kapper in Den Haag, met een 070 nummer. Als dit nummer gebeld wordt wordt de beller doorgeschakeld naar mijn 06 nummer. Ik ken de kapper niet en woon zeker niet in Den Haag. Is er een manier om dit stop te zetten?

Het lukt mij ook niet om contact op te nemen met de kapper.

Alle reacties

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:00
Je provider al gebeld?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• maurits1230
Ja, die kunnen niks doen zeggen ze...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:09
Je kan dat nummer blokkeren in je telefoon.
Bijvoorbeeld met Truecaller

TheS4ndm4n#1919

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
maurits1230 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:04:
[...]

Ja, die kunnen niks doen zeggen ze...
Dat lijkt mij flauwekul, als gesprekken ongewenst gerouteerd worden naar jouw nummer kan je gewoon een klacht indienen voor telefoonterreur bij je provider. Vaak nemen deze contact op met de routerende partij en blokkeren al dan niet tijdelijk of permanent het nummer dat je belt.

Gewoon klacht indienen.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:33

Aiii

何これ

Jullie snappen dat de kapper meer dan 1 klant heeft en OP dus niet steeds door hetzelfde nummer gebeld wordt?

Dan is blokkeren inderdaad erg lastig.

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43
Aiii schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:40:
Jullie snappen dat de kapper meer dan 1 klant heeft en OP dus niet steeds door hetzelfde nummer gebeld wordt?

Dan is blokkeren inderdaad erg lastig.
Bij doorschakelen word je toch gewoon steeds gebeld door het nummer van de kapper? :?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:58
Vraag anders een van de bellers naar het nummer dat ze gebeld hebben en/of naam van de kapper?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vraag om het complete vaste nummer van de kapper, doe een nummer naar adres-zoekopdracht, zoek daarna een andere ondernemer die er naast zit en vraag of die de kapper kan bereiken op zijn mobiele nummer om kenbaar te maken dat de doorschakeling niet klopt.

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 19:13
Oplossing van @sypie lijkt mij het beste. Iets bij je provider proberen heeft weinig zin.

Mocht het niet lukken en je ziet geen oplossing meer, dan kan je uit nood altijd een nieuw 06 aanvragen bij je provider. Kost niks en doen ze direct.

Succes!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:49
Doorschakelen zie je niet het nummer van de klant maar het nummer van de kapper, dus je verhaal klopt niet.

Als ik mijn huistelefoon naar mijn mobiel doorschakel zie ik op mijn mobiel dat de huistelefoon belt (oke, ik weet dan meteen dat het iemand die mijn thuisnr belt, maar toch)

Dus gewoon dat 070 nummer blokkeren en je bent klaar, dat die klanten dan niemand aan de lijn krijgen is jouw probleem niet.

• maurits1230
99ruud99 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:52:
Doorschakelen zie je niet het nummer van de klant maar het nummer van de kapper, dus je verhaal klopt niet.

Als ik mijn huistelefoon naar mijn mobiel doorschakel zie ik op mijn mobiel dat de huistelefoon belt (oke, ik weet dan meteen dat het iemand die mijn thuisnr belt, maar toch)

Dus gewoon dat 070 nummer blokkeren en je bent klaar, dat die klanten dan niemand aan de lijn krijgen is jouw probleem niet.
Nope, nummer geblokkeerd. Gebeld met telefoon van huisgenoot. Krijg hem nogsteeds binnen.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:24
Bij het KVK nakijken of je daar een 06 kan achterhalen van de kapper?

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Je kan toch het adres vragen aan de bellers, ga je daar langs als je in de buurt woont. Soms zijn winkeliers toch in de winkel. En anders laat je een briefje achter of probeer het emailadres of website te achterhalen en zo contact te leggen.

Ik heb ook een keer dit meegemaakt en toen heb ik gebeld met zakelijk KPN en opgelost maar dat was de tijd dat de AVG minder relevant nog was.

[Voor 46% gewijzigd door itsalex op 11-02-2021 08:29]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Er zijn van die apps waarmee je nummers van blokkeren op bepaalde voorwaarden, bijvoorbeeld nummers die niet in je contactenlijst staan. Wellicht kun je zoiets gebruiken tot je een oplossing met de kapper of je provider hebt gevonden.

Mocht dat niet werken zou ik gewoon (na de lockdown) afspraken die mensen willen maken op random data inplannen :+ wellicht gaat er bij de kapper een belletje rinkelen als er mensen met afspraak binnenkomen die hem niet bekend is

Edit: deze bijvoorbeeld https://play.google.com/s...com.vladlee.easyblacklist

Hiermee kun je (op Android) onbekende nummers blokkeren (nummers die dus niet in je contactenlijst staan)

Wellicht lastig voor de paar mensen die je proberen te bereiken maar jij niet in je lijst hebt maar je bent dan wel verlost van de telefoonterreur van de klanten van de kapper

[Voor 29% gewijzigd door ImNotnoa op 10-02-2021 21:07]

Try SCE to Aux

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 16:21
itsalex schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:00:
Je kan toch het adres vragen aan de bellers, ga je daar langs. Soms zijn winkeliers toch in de winkel. En anders laat je een briefje achter.
Volgens mij is niet gezegd op hoever van Den Haag de TS woont, maar ik kan me voorstellen dat als je in het oosten van het land woont je niet even naar Den Haag gaat om een briefje achter te laten.

&

• RocketKoen
  • Laatst online: 07:09
Je kan toch het adres vragen aan de bellers, ga je daar langs. Soms zijn winkeliers toch in de winkel. En anders laat je een briefje achter.
Kappers zijn nog steeds gesloten

TheS4ndm4n#1919

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dan moet TS inderdaad wel in de buurt van Den Haag wonen, anders is dat geen optie.
Maar wat is er mis met een 'ouderwetsche' papieren brief?
De meeste mensen gaan toch wel af en toe eens naar hun zaak, al is 't maar, om te kijken, of er geen vernielingen o.i.d. zijn.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit niet een iPhone-specifiek probleem is (en de TS niet heeft gemeld of het om een iPhone gaat), past dit topic beter in Algemene Zaken, dus een move die kant op :)

iOS > AZ

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 15:54
Je weet welke kapper het is lijkt mij? Zo niet, even het nummer Googlen of als iemand belt weer vragen om welke kapper het gaat.

Daarna richting social media gaan en daar de eigenaar opzoeken en/of berichten achterlaten op de bedrijfspagina dat de doorschakeling verkeerd staat.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Kappers zijn nog steeds gesloten
Dat wil niet zeggen dat ze nooit in het filiaal komen, al is het maar om, met dit weer, te controleren of er niets kapot gevroren is of is gaan lekken.

• ebis
  • Niet online

Verschilt blijkbaar per provider. Ik krijg gewoon nummer van de beller door als iemand mijn vaste nummer belt.

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05 13:42
Je zou ook aan de klanten kunnen vragen of ze op een andere manier contact kunnen maken met die kapper en het hun kunnen vertellen.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:11
Vraag welke kapper het precies is, als deze een website heeft, vaak wel voor afspraken, is er ook wel een e-mailadres te vinden.

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Misschien ook wel leuke kans om wat te trollen? Geen idee hoe druk je het hebt, maar misschien wel leuk om ff kapsalon te spelen en wat afspraken in te plannen? Als ze het door hebben passen ze het wel snel genoeg aan :P

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Maaark schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:43:
Misschien ook wel leuke kans om wat te trollen? Geen idee hoe druk je het hebt, maar misschien wel leuk om ff kapsalon te spelen en wat afspraken in te plannen? Als ze het door hebben passen ze het wel snel genoeg aan :P
Wie trol je dan, de kapper of de mensen die niet beter weten dan dat ze een correct nummer hebben gebeld?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Die kapper zit vast wel op Facebook of Instagram

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 11:24
Stalensnuitje schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:44:
[...]

Bij doorschakelen word je toch gewoon steeds gebeld door het nummer van de kapper? :?
Nee?

Toen ik in Australie was had ik m'n oude sim ingesteld op doorschakelen naar mijn AU nummer. Ik kreeg netjes een 0031 nummer te zien wat niet mijn eigen nummer was.

Zou het verschillen tussen provider en telefoon?

Ontopic:
Maar, het is gewoon het probleem van de kapper ook, want die denkt niet na. Dus gewoon tegen de mensen zeggen dat de kapper permanent gesloten is. Dan komt ie er wel achter.

[Voor 17% gewijzigd door armageddon_2k1 op 11-02-2021 16:31]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
maurits1230 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:
Als dit nummer gebeld wordt wordt de beller doorgeschakeld naar mijn 06 nummer.
Het lukt mij ook niet om contact op te nemen met de kapper.
...Steeds in gesprek als je belt? ;)

Het lijkt mij inderdaad ook dat je provider hier wat mee moet doen. Als het een prank-caller of een stalker was dan lijken zij me ook de eerste partij die hier moet ingrijpen. Vreemd dat ze het zo makkelijk jouw probleem maken.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
https://www.acm.nl/nl/ond...mmers/nummers-doorzoeken/

Als je hier op het nummer zoekt (even naar beneden naar het juiste zoekveld scrollen) kun je vinden bij welke provider dit nummer geregistreerd is.

Wellicht kan de helpdesk van die provider je helpen?

Gaat het om veel oproepen? Vraag dan naar de afdeling abuse. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

Goed plan om een ondernemer die het waarschijnlijk toch al zwaar heeft nog wat extra te gaan lopen klieren. d:)b

Je moet bij de provider van het 070 nummer zijn denk ik. En verder via social media enzo.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 19:09
Je weet het nummer. Aan de hand daarvan kun je dus de kapper achterhalen.

Je kan met die gegeven via KvK wel vaak een 06 van de ondernemer vinden. En anders even een Facebook groep in Den Haag zoeken. Post je daar evve van Jo wie kent de eigenaar van toko x kan die hem even vragen mijn 06 uit de doorschakeling te halen ?

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Modbreak:Trollende oplossingen zijn hier niet gewenst, het is hier geen Huiskamer.

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 21:40

in de middeleeuwen (ISDN) was dit zo ja.
Bij VOIP word het nummer die belt gewoon doorgezet, en niet door het nummer wat gebeld word.

@maurits1230
Als je het nummer wel weet, en waarschijnlijk ook de kapperzaak (adres), via ACM opzoeken wie de provider is van dat nummer, die provider bellen, klacht bij ze indienen dat onrechtmatig naar is doorgeschakeld en dat ze het er af moeten halen.

https://www.acm.nl/nl/ond...ummers/nummers-doorzoeken

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik begrijp dat het ludiek bedoeld was, maar toch even een reality check: Heb je dit plan ook maar 1 minuut laten bezinken voor je het hier plaatste? 😬 Wat denk je precies dat er gebeurt als je 10 mensen afspraken laat maken bij die kapper en ze staan daar voor een dichte deur van een afgesloten donkere zaak? Ik denk dat ze een voor een denken “Hoe kan dat nu, ik heb toch gesproken met deze kapper en een afspraak? Toch nog maar even bellen dan...”. Vervolgens krijg je ze dus allemaal nóg een keer aan de lijn en ga je ze vertellen dat het een troll actie was en het nummer niet klopt en ze voor niets naar dat pand gekomen zijn?

Als iemand dat bij mij zou doen zou ik uit rancune op 5 random “we vragen een offerte voor uw op bij meerdere bedrijven”-websites dat telefoonummer invullen en zit je de drie weken erna glaszetters en spouwmuurisolatieboerenaf te wimpelen 🤪

• Xander
  • Nu online
Valorian schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:14:
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik uit rancune op 5 random “we vragen een offerte voor uw op bij meerdere bedrijven”-websites dat telefoonummer invullen en zit je de drie weken erna glaszetters en spouwmuurisolatieboerenaf te wimpelen 🤪
Gelukkig hebben deze mensen het 06-nummer van @maurits1230 niet...

... tenzij hij een standaard "Dit is de voicemail van 0 6 1 2 3 4 5 6 7 8 . . ." boodschap ingesteld heeft en mensen die te horen krijgen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Valorian
  • Nu online
Xander schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Gelukkig hebben deze mensen het 06-nummer van @maurits1230 niet...

... tenzij hij een standaard "Dit is de voicemail van 0 6 1 2 3 4 5 6 7 8 . . ." boodschap ingesteld heeft en mensen die te horen krijgen.
Haha, maar die mensen bellen toch gewoon wéér dat verkeerd doorgeschakelde 070-nummer en komen dan wéér bij de 06 van TS uit toch?

Edit: ok, de “dat nummer invullen bij al die sites” ligt dan minder voor de hand (maar kan nog steeds door die 070 in te vullen als nr), maar blijft sowieso natuurlijk naar dat je die mensen wel allemaal nog een keer aan de lijn krijgt en moet uitleggen wat je gedaan hebt..

[Voor 22% gewijzigd door Valorian op 11-02-2021 19:58]

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:37
Kan je niet jouw nr doorschakelen naar die van de kapper? Krijgen ze een endless loop en komen ze in limbo terecht en dan stopt het vanzelf.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-04 21:07
Zelf een nieuw nummer nemen. Vast niet wat je wilt, maar het ís een nog niet genoemde oplossing 😜

• macnerd
  • Laatst online: 01:52

macnerd

No Apples please :-)

@maurits1230 Bij Kamer van Koophandel adres van kapperszaak opzoeken en eventueel ook huisadres van de eigenaar, en dan een kaartje sturen met de post?

MacNerd

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 17:15

GforceNL

Out of memory....

Voor iedereen een afspraak maken tijdens de lockdown, komt ie vanzelf in het nieuws

<Zinloze tekst hier>

• Valorian
  • Nu online
gielie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:38:
Kan je niet jouw nr doorschakelen naar die van de kapper? Krijgen ze een endless loop en komen ze in limbo terecht en dan stopt het vanzelf.
Met “ze” bedoel je dan dus dat handjevol verdwaalde zielen die de memo gemist hebben dat de kappers uberhaupt niet open zijn. O ja, en daarnaast ook iedereen die gewoon jou wil bellen? 🤪

• World Citizen
  • Laatst online: 29-05 20:34
Het is dat ik de komende weken gewoon echt niet in Den Haag kom, anders had ik een briefje op de deur geplakt voor je.

Iemand anders die in Den Haag woont? Stuur de TS ff een PM....

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Stalensnuitje schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:44:
[...]

Ook in de geografische nummers (070, 0348, 020 etc..) kan je doorschakelnummers maken, en daar zijn ook nummerranges voor.

Als iemand, zegge bijv. als doorschakelnummer 070-9999999 als telefoonnummer heeft, die de kapper per ongeluk heeft doorverwezen naar bijv. 06-99999998 i.p.v. 06-99999999, dan zal de topicstarter hoogstwaarschijnlijk dus de telefoonnummers zien van de klanten die bellen. Een bij de provider aangemaakte blokkering is dus zinloos.

Als je weet waar die zaak zit, bel dan een paar adressen die ernaast zitten. Die zullen de kerel misschien wel kennen.

En anders gooi je het telefoonnummer door de nummerzoeker van de Opta:

Dan weet je direct wie de exploitant is die je even kan contacteren. Ik neem aan dat die ook een algemeen nummer van de registrant heeft zodat zij hen kunnen bereiken. ;)

[Voor 47% gewijzigd door AW_Bos op 12-02-2021 01:24]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14
AW_Bos schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 01:16:
[...]

En anders gooi je het telefoonnummer door de nummerzoeker van de Opta:
Dat gaat alleen op bij de eerste uitgifte van een nummer. Als het nummer is geporteerd naar een andere provider staat bij OPTA nog steeds de eerste provider genoemd.
Wanneer het nummer wordt opgezegd gaat het ook terug naar de voorraad van die eerste provider.

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Je kunt het telefoonnummer van de betreffende kapper toch gewoon blokkeren?

En voor zover ik weet is het doorschakelen incl. weergave van inkomend nummer helemaal niet toegestaan volgens de wet. :-) Toevallig laatst een aantal keer gehoord, maar dat kan ik je niet met zekerheid zeggen.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:11
MSteverink schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:32:
Dat gaat alleen op bij de eerste uitgifte van een nummer. Als het nummer is geporteerd naar een andere provider staat bij OPTA nog steeds de eerste provider genoemd.
Voor de nummerreeks wel, voor het specifieke nummer staat er wel degelijk de huidige provider. Probleem is de provider beperkt is tot de "echte" aanbieders, bij, bijvoorbeeld, Ben (waar ik nu zit) zie je T-Mobile staan, bij de nummerreeks KPN, maar dat was eigenlijk Telfort.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

MSteverink schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Wanneer het nummer wordt opgezegd gaat het ook terug naar de voorraad van die eerste provider.
Nee hoor, hier zie ik bij een bepaald regionaal telefoonnummer als aanbieder staan:
Vodafone Libertel B.V. (wat dus (Vodafone-)Ziggo is)

Terwijl dit nummer vroeger tot 7 jaar geleden bij de KPN zat, en al tientallen jaren bestaat.
Dus je kan er best een indicatie aan lenen wie de exploitant is.

Het wordt dus gewoon netjes geüpdated.

[Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 12-02-2021 20:16]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14
hcQd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Voor de nummerreeks wel, voor het specifieke nummer staat er wel degelijk de huidige provider. Probleem is de provider beperkt is tot de "echte" aanbieders, bij, bijvoorbeeld, Ben (waar ik nu zit) zie je T-Mobile staan, bij de nummerreeks KPN, maar dat was eigenlijk Telfort.
Ik bel met HEMA, en dat is KPN. Maar bij OPTA zie ik Libertel/Vodafone, waar ik dit nummer voor eerst had.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee