Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

virtuele gebruik van cards

Pagina: 1
Acties:

• Tascha40
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-04-2023
goedendag allen

ik zou julie hulp heel erg apprecieren,
ik kreeg dus een aantal virtuele betalingen in de vorm virtuele creditcards een stuk of 5

die virtuele creditcards zijn enkel uitgeprinte A4 papier met alle gegevens om te belasten,
de VCC zijn uitgegevendoor mastercard dat is het woord
ik zoek me suf te googlen Hoe ik dit zo goedkoop mogelijk kan spenderen, of laten uitbetalen op mijn bank ,of hoe eraan te beginnen
ik had al een paar platforms geprobeerd, en mogelijkheden hoe ik cards kan deftig overzetten ; maar geraak niet misschien in bitcoins ik guess
volgende al een account aangemaakt op : mollie, pos;sumup, paypal ; niks lukt om die gegevens in te tikken ? heeft iemand daarmee al te maken gehad, en wat is nu voor de gewone paritculier een oplossing om alsnog het geld uitbetaald 8)7 te krijgen?dank udanku voor reactie

[ Voor 21% gewijzigd door Tascha40 op 23-02-2021 19:21 . Reden: virtueel geld , credit card ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het spul is uitgegeven door Mastercard. Daar zou ik eens als eerste gaan zoeken. Gezien je wijze van vraagstelling en wat je eigen zoekactie je heeft opgeleverd denk ik dat je ze het beste gewoon kunt bellen :)

Aanvullend: een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Dat leest namelijk fijn enzo ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@Tascha40 welkom. Je verhaal is nu erg slecht te volgen. Kan je via de Wijzigen-knop je verhaal wat verduidelijken? Hoofdletters en iets meer aandacht voor de spelling helpt vast al een boel.

Maar inderdaad, makkelijkste is vast om te vragen bij de uitgever van de kaart. Of direct van de kaart uitgeven, afhankelijk van het bedrag. (Let bij grote bedragen sowieso op de belastingen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leg ook even uit wat je wil. Ik begrijp half dat je een betaling met een virtuele creditkaart hebt ontvangen. Lijkt mij vreemd maar goed.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• robertnld
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-10 19:52
Een virtuele creditcard is een valide creditcard. De issueer (lees: uitgever) moet dit goed geregeld hebben met een scheme (bijv. Mastercard). Anders doet een dergelijke card niets.

Oftewel, heeft de vrager nu een probleem met zijn virtuele creditcard? Of weet hij niet hoe hij zijn positieve saldo (ja, dat kan op een creditcard) kwijt moet? Beide vragen zijn oplosbaar. @Tascha40 Wat is nu precies jouw vraag?

En als het om het besteden van het geld gaat, kijk dan naar de onderdelen "Vraag & Aanbod", Reviews, en Pricewatch op Tweakers. Genoeg leuke spullen om te kopen!!

• Tascha40
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-04-2023
beste robertnld: en allen
dat is het dus :ik de vrager eigenaar , weet echt niet hoe hij zijn positieve saldo kwijt moet?
de uitgever is dus booking com, de scheme is dus mastercard, ik meen dat ze waarheidsgetrouw gaan werken de kaartjes , het zijn virtuele kaartjes van telkenmale, 60,63,84 en met hoogste bedrag op 453 ; nu weet ik bij god niet , om ze hoe te belasten,op welke site, de uitgever,zegt dat ik maar een betaalterminal moet gaan inhuren, of ergens apparaatje gaan lenen, ja die gaan nogal kijken, met mijn vcc cards , of beter gezegd , blaadjes A 4 papier met gegevens, nu had ik zo in gedachten Kan ik deze virtuele credits ook bvb ermee bitcoins mee gaan kopen? of gaan ze moment dat ik de cijfertmatig de gegevens zal gaan intikenk, dat gaat blokkeren, om dat die naam uitgeven niet gaat correspondeert met mijn eigen accountnaam? lk schiet niet veel op alle feedback welkom

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Je verhaal is wat lastig te volgen.

Maargoed, wat let je om t gewoon te proberen? Er zijn bijv een soort prepaid/giftcard achtige kaarten die je gewoon kunt gebruiken als een cc voor t saldo wat erop staat, maar dat zou degene die ze uitgeeft (booking?) je gewoon moeten vertellen.
Getsby bv doet dat volgens mij.

Het hele verhaal over die terminals en bc kopen met kaarten die niet op jouw naam staan klinkt wel wat shady moet ik zeggen...

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:19
Lijkt me google translate.

@Tascha40 Zoals al aangegeven is zal de uitgever van de virtuele kaarten ook weten hoe je deze kunt verzilveren?

• HeldereM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:00
Je zou kunnen proberen om een Revolut account te maken en deze op te laden met deze creditcards.
Pagina: 1