Mijn vraag
Afgelopen weekend mijn nieuwe build in elkaar gezet.
Mijn nieuwe voeding viel op. Deze maakt continu een zacht ratelend geluid ook onder lage load (wanneer de ventilator uit zou moeten staan). De rest van de apparatuur is allemaal zeer stil maar de voeding blijft duidelijk hoorbaar. Daarnaast krijg ik, bij het aanzetten van de voeding met de hardwareswitch een korte 'surge', althans zo beschrijf ik het maar, in het moederbord gedeelte. Ik heb hier een filmpje van gemaakt.
Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?
Relevante software en hardware die ik heb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Alle stekkers aan beide kanten gecheckt en die zitten goed vast.
2. Al even een bericht gestuurd naar Megekko, maar die verwijzen mij naar hun community op FB of een RMA-verzoek. Ik dacht, voordat ik die doe ga ik eventjes bij mede-Tweakers informeren.
Afgelopen weekend mijn nieuwe build in elkaar gezet.
Mijn nieuwe voeding viel op. Deze maakt continu een zacht ratelend geluid ook onder lage load (wanneer de ventilator uit zou moeten staan). De rest van de apparatuur is allemaal zeer stil maar de voeding blijft duidelijk hoorbaar. Daarnaast krijg ik, bij het aanzetten van de voeding met de hardwareswitch een korte 'surge', althans zo beschrijf ik het maar, in het moederbord gedeelte. Ik heb hier een filmpje van gemaakt.
Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?
Relevante software en hardware die ik heb
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 135,- | € 135,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | SilentiumPC Regnum RG6V EVO TG ARGB | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,54 | € 31,54 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/16 | € 86,88 | € 86,88 |
1 | Voedingen | MSI MPG A650GF | € 99,- | € 99,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,72 | € 104,72 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 731,04 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Alle stekkers aan beide kanten gecheckt en die zitten goed vast.
2. Al even een bericht gestuurd naar Megekko, maar die verwijzen mij naar hun community op FB of een RMA-verzoek. Ik dacht, voordat ik die doe ga ik eventjes bij mede-Tweakers informeren.
[Voor 6% gewijzigd door BooTB op 11-02-2021 09:51]