Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Raar probleem met Atag VA68211RT vaatwasser

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cupra4
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11-06 22:23
Sinds een paar weken pompt mijn vaatwasser geheel willekeurig het water niet meer weg. In bijna elk programma hoor ik tussendoor de vaatwasser piepen en zie dan een F11 melding op het display. Alle filters zijn schoon en ook de pomp zit niet vast. Het gekke is dat zodra ik een F11 melding krijg en de onderbak vol water staat, ik een ander programma kies en het eerste wat dat nieuwe programma doet is het water wegpompen. Maar als ik een programma heb wat meerdere keren het water ververst, heb ik al vaak bij de eerste keer uitpompen een F11 melding.

Iemand ervaring hiermee?

Volhelp.nl

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

In veel gevallen is het vuil, waterslang die niet goed loopt (evt. na verplaatsen.)
recent nog geheel reinigingsprogramma gedraaid ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• roches
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:27
Bekijk ff deze video, gaat over een ander apparaat, maar meestal zijn ze een beetje hetzelfde van binnen.
Vanaf minuut 2.20 ...

https://www.youtube.com/watch?v=gqhq8n4GMlA

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True