• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-04 16:25

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Topicstarter

[Nintendo Switch] Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Ontwikkelaar: Nintendo
Platforms: Nintendo Switch
Release-datum: 12 februari 2021

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Ga met Mario, Luigi, Peach en Toad op avontuur om Sprixieland te redden in Super Mario 3D World + Bowser's Fury voor de Nintendo Switch! Red de Sprixie-prinses en haar volgers in je eentje of met maximaal drie andere spelers in deze uitgebreide versie van Super Mario 3D World. In het gloednieuwe bonusavontuur Bowser's Fury moet je alleen of met een vriend Bowser Jr. helpen om zijn vader weer normaal te laten worden.

Samen aan de slag in on- en offline co-op

Maximaal vier spelers kunnen samen online afreizen naar Sprixieland. De spelers die online samen willen spelen moeten wel een Nintendo Switch Online abonnement hebben. Samen spelen brengt niet alleen co-op plezier met zich mee, maar laat je elkaar ook flink dwarszitten. Je kunt op elkaar springen of andere spelers tegenhouden, waardoor er ontzettend veel chaos kan ontstaan.

Een enorme uitbreiding in Bowser's Fury

De vernieuwde versie van de Wii U game brengt je naar het origineel ook een compleet nieuw avontuur in Bowser's Fury. Zoals altijd is Bowser weer iets boosaardigs van plan en het is aan jou om hem te stoppen. Gaandeweg de game vordert kom je erachter dat Bowser dit keer wel heel ver gaat en vormt een team met niemand minder dan Bowser Junior. Samen met de kleine draak ga je zijn vader te lijf die uitgroeit tot een enorme Godzilla-achtige variant van zichzelf. Gelukkig is er een optie om hem te stoppen en Mario net zo groot als Bowser te maken. Tijd voor een titanenstrijd! MIAUW

Dertig uur aan plezier

Samen zorgen de twee spellen voor meer dan dertig uur aan plezier en alhoewel Bowser’s Fury deel uitmaakt van het complete pakket dat je krijgt, kun je het toch echt zien als een los spel. De enige overeenkomst is dat er gebruik is gemaakt van dezelfde assets als voor Super Mario 3D World, maar qua verhaal en zelfs deels qua gameplay zijn het twee totaal verschillende spellen.

Video's

Review Tweakers

Super Mario 3D World Review Met Bowser's Fury als dubbel hoofdgerecht

© tekst Bol.com / XGN.nl / Lichtbruisend

*10/02/21
A.s. vrijdag komt Super Mario 3D World + Bowser’s Fury uit. Iemand die hem meteen gaat spelen?

[Voor 49% gewijzigd door LichtBruisend op 18-02-2021 13:53]

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:11
Ik heb hem gepreordered. Zin in om dit weekend lekker te spelen!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:13
Gaat dit een RPG worden dan ? Toch meer een platformer of doe ik het hiermee te kort ?

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:53
Ik heb m ook gepreordered. Ben erg benieuwd! Vooral naar het Coöp gedeelte.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-05 13:18
Vreemd dat IGN dit maar een 7 geeft, de orginele kreeg een 9,7 en dit heeft juist meer content.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-05 08:57
heb hem ook gepreordered, was weer eens toe aan een nieuwe game op de switch. Was ook verbaast dat hij maar een 7 kreeg van IGN!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:07
In de Kotaku review zeiden ze dat de movement e.d. niet lekker werkt. Klopt dit? Want kan me heugen dat dat in de Wii U versie fantastisch was.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:50
Timothy3000 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:32:
In de Kotaku review zeiden ze dat de movement e.d. niet lekker werkt. Klopt dit? Want kan me heugen dat dat in de Wii U versie fantastisch was.
Het schijnt dat het iets sneller gaat. Ik weet niet of ze in de Kotaku review doelen op Fury, 3D World of beide?

• Timothy3000
Much of my disappointment with Super Mario 3D World centers on the fact that Mario just doesn’t feel very spry. Even with the Switch version’s increased movement speeds, I never quite feel 100% in control of my characters, which is further compounded by a dearth of movement options (the lack of a triple jump is a glaring omission). Super Mario 3D World just doesn’t play as effortlessly as I’d expect of a Mario game, a feeling perhaps compounded by this re-release coming hot on the heels of last year’s Super Mario 3D All-Stars, a compilation which included some of Mario’s best 3D outings.
Denk dat het gewoon een kwestie van smaak is. Ik vond deze game altijd een stuk beter dan de games die op de All Stars collectie staan.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:09
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:04:
Vreemd dat IGN dit maar een 7 geeft, de orginele kreeg een 9,7 en dit heeft juist meer content.
Gamer.nl gaf hem een 9.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-05 08:57
Zo straks opgehaald bij de lokale gamemania speelt lekker weg. Controls zijn prima, alleen om af en toe zon vijand te raken is lastig als je er op wilt springen. Maar dit zal wel minder worden na gewenning.

• Linksquest
Was bij het orgineel op de Wii U ook, tenminste daar had ik er soms ook wel last van in het begin, hoe langer je het speelt hoe beter je weet hoe je moet springen :D

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:27
Timothy3000 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Denk dat het gewoon een kwestie van smaak is. Ik vond deze game altijd een stuk beter dan de games die op de All Stars collectie staan.
Ja ik vind het prima spelen. Misschien maakt het ook nog uit welke character je pakt aangezien ik net las dat er verschil zit tussen de characters.

Vind het wel een beetje eenvoudig. Ben nu bij world 2 en heb eigenlijk elke green star en stamp plus maximale jump height op het einde van de lvls.

• Cyrax0508
Trixh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:43:
[...]

Ja ik vind het prima spelen. Misschien maakt het ook nog uit welke character je pakt aangezien ik net las dat er verschil zit tussen de characters.

Vind het wel een beetje eenvoudig. Ben nu bij world 2 en heb eigenlijk elke green star en stamp plus maximale jump height op het einde van de lvls.
Game blijft, zoals zowat elke Mario game, vrij simpel tot je de boel hebt uitgespeeld.

Paar uurtjes gespeeld en het is echt weer genieten. Een van mijn favoriete Mario games op de Switch. Ik heb nu mijn top 3 Mario games fysiek op de Switch. Odyssey, Sunshine en 3D World. Via NSO kan ik ook SM3 en Super Mario World spelen. Ja, mijn Switch wordt steeds geliefder. Dit jaar hopelijk wat Zelda spul op de Switch want Links Awakening beviel mij ook enorm.

• Piet_Piraat7
Hij zou vandaag binnen komen maar de postbode dacht daar anders over :( balen

• Linksquest

Bij mij net binnen komen vallen met PostNL.

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-05 10:32

Happy! :)

• Linksquest
Door werk helaas nog niet kunnen spelen, en mag niet van me dochter zonder haar spelen :D

• Mrs.ED
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 06:47
Heb hem vandaag ook binnengekregen en al meteen dik 5 uur gespeeld. Heerlijk spel!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 08:30
Timothy3000 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:32:
Speel het met mijn kinderen maar die rennen het liefst van A naar B. Dus krijg haast de kans niet om een level goed te bekijken en de semi3D zorgt ervoor dat je soms op een heel andere plek ben dan dat je denkt dat je ben, en dat is weleens frustrerend.

• Linksquest
Dat is inderdaad het nadeel als je niet samen op 1 lijn ligt met spelen :D Ken er zelf ook alles van, vooral mijn dochter heeft nooit geduld.

• Timothy3000
Ik heb soms wel wat moeite om goed in te schatten hoe ik op de enemy spring. Spring erg vaak naast.

• Cyrax0508
Vraagje. Ik ben redelijk ver, maar ik wil met mijn dochters een mp save hebben. Vanaf de start heb ik alleen de keuze uit “verdergaan “ of “new game” waarbij ik de waarschuwing krijg dat als ik new game kies dat mijn voorgang verloren gaat? Hoe kan ik meerdere savefiles creëren?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:44
Meerdere accounts op je switch.

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Topicstarter
Afgelopen weekend ook wat uren samen met mijn vriendin gespeeld. In het begin was het wel wat wennen m.b.t. de diepte, hoe ver springen om op de enemy of op het plateau te landen. En we missen de optie bij co-op dat ieder zijn eigen levens heeft.

Veder een leuke game waar we de aankomende avonden ons mee gaan vermaken!

• firedancer-88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-05 21:18
Cyrax0508 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:47:
Vraagje. Ik ben redelijk ver, maar ik wil met mijn dochters een mp save hebben. Vanaf de start heb ik alleen de keuze uit “verdergaan “ of “new game” waarbij ik de waarschuwing krijg dat als ik new game kies dat mijn voorgang verloren gaat? Hoe kan ik meerdere savefiles creëren?
in het menu kan je ook opslaan/laden kiezen, daar zie je meerdere slots.
Ik had eerder een kopie gemaakt omdat ik ook een tijdje MP speelde met mijn dochter maar die springt nog wel eens naast het parcours ;-) Later zag ik dat ik in de volgende wereld maar 1 slot in gebruik had, dus volgens mij zijn de slots zelfs per wereld? Maar dat zou ik meer moeten testen... worth looking into maybe.

Misschien slaat die waarschuwing meer op je huidige voortgang? Not sure though!

• Cyrax0508
firedancer-88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:31:
[...]

in het menu kan je ook opslaan/laden kiezen, daar zie je meerdere slots.
Ik had eerder een kopie gemaakt omdat ik ook een tijdje MP speelde met mijn dochter maar die springt nog wel eens naast het parcours ;-) Later zag ik dat ik in de volgende wereld maar 1 slot in gebruik had, dus volgens mij zijn de slots zelfs per wereld? Maar dat zou ik meer moeten testen... worth looking into maybe.

Misschien slaat die waarschuwing meer op je huidige voortgang? Not sure though!
Ja, in het menu zie ik dat wel (als ik al op mijn savegame zit). Maar ik kan dus niet een saveslot laden vanuit het beginpunt van de game. Ik moet dan mijn huidige game in vanuit het beginpunt, de game handmatig opslaan, dan een new game beginnen met mijn dochters?

Ik ben net even te ver om een nieuwe game te beginnen vanuit het startpunt met het risico dat mijn huidige save gewoon weg is.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:04
Cyrax0508 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Ja, in het menu zie ik dat wel (als ik al op mijn savegame zit). Maar ik kan dus niet een saveslot laden vanuit het beginpunt van de game. Ik moet dan mijn huidige game in vanuit het beginpunt, de game handmatig opslaan, dan een new game beginnen met mijn dochters?

Ik ben net even te ver om een nieuwe game te beginnen vanuit het startpunt met het risico dat mijn huidige save gewoon weg is.
Dan is het gebruik van meerdere accounts op de Switch aan te raden. Elke account heeft zijn eigen saves en dan kun je er dus bij het opstarten voor kiezen met welke account je wilt spelen.

Latin capital letter y with diaeresis

• Linksquest
We hebben net wereld 1 door gespeeld, moeten echt elkaar aansturen om soms even te wachten, dochter wil soms te snel door rennen 😝

• Cyrax0508
YdieresiS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Dan is het gebruik van meerdere accounts op de Switch aan te raden. Elke account heeft zijn eigen saves en dan kun je er dus bij het opstarten voor kiezen met welke account je wilt spelen.
Doe ik dat. Gek dat ik op mijn eigen account geen meerdere saveslots kan hebben.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:04
Cyrax0508 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:05:
[...]

Doe ik dat. Gek dat ik op mijn eigen account geen meerdere saveslots kan hebben.
Misschien kan het wel, maar daar lijkt tot nu toe nog geen goed werkende oplossing voor. Mijn vrouw en ik gebruiken het systeem van twee accounts al een tijdje, en dat werkt gewoon goed. Voordat je de game opstart moet je dan alleen wel even bedenken met welke save je wilt spelen. Voor ons is dat tot nu toe nog geen probleem.

Ik heb nu de eerste wereld in 3D world volledig doorgespeeld en ik vermaak me er prima mee. Zit nu in de tweede wereld en ben benieuwd welk leveldesign er allemaal nog voorbij gaat komen. Tot nu toe is het nog niet heel lastig om alle groene sterren en stamps te vinden. Al zitten er wel bij die gewoon even een beetje tricky zijn verstopt via geheime doorgangen.

Latin capital letter y with diaeresis

• firedancer-88
Cyrax0508 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Ja, zoiets. Erg omslachtig zoals je al merkt. Wat YdieresiS al zei kan ik ook zeer aanraden: een eigen account.
Mijn dochter begint nu een leeftijd te krijgen dat ze redelijk zelfstandig kan gamen al heeft ze nog wel vaak mijn hulp nodig. (lezen kan ze nog niet echt) dus dan is een eigen account wel zo veilig ;)
Al heeft dat met Animal Crossing helaas weinig zin... (vaarwal Canberra 7(8)7)

Met Mario Kart speelt ze altijd op mijn account omdat ze de gouden kart wilt :P

Last but not least; is het met ouderlijk toezicht erg makkelijk in de gaten te houden hoeveel ze spelen, en kan je de content ook beperken d:)b dus daar ga je sowieso geen spijt van krijgen.

• Cyrax0508
Thnx allen. Ik ga een extra account aanmaken waarop mijn meiden kunnen spelen.

Over de game verder,

Ik heb het origineel ook gespeeld op de WiiU en het blijft fantastisch. Ik vind het oprecht (na Odyssey) een van de beste Mario games. Ik heb nu goed ver in 3D World, maar ik vind het nu toch wel iets uitdagender worden als je alles wil hebben. Dit is echt DE game die ik geport wilde zien vanaf de WiiU en ik moet zeggen dat ik me hier nog een hele tijd mee ga vermaken. Bowers Fury moet ik nog aan gaan beginnen straks, maar ik wil wel alles op 100% dus ook 3D World is nog lang niet klaar.

• Piet_Piraat7
Ik dacht dat er een modus was bij Bowser's Fury voor de wat minder ervaren spelers. Dat je niet dood kan door monsters. Volgens mij zag ik dat in de IGN review. Weten jullie hoe ik dat activeer?

Edit: nevermind, blijkbaar is dat de super leaf, die je krijgt na 5 keer dood gaan

[Voor 18% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 15-02-2021 15:22]

• Linksquest
Is dat niet dat speciale Tenuki pakje die je krijg als je te vaak dood gaan in het zelfde level?

• Timothy3000
Bowsers Fury is erg gaaf trouwens. Erg leuk om door te spelen.

• Linksquest
Timothy3000 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:37:
Bowsers Fury is erg gaaf trouwens. Erg leuk om door te spelen.
Hoor het inderdaad goede dingen over, zelf nog niet aan die mode begonnen.

• Timothy3000
Wel kort trouwens. Binnen iets meer dan drie uurtjes uitgespeeld. Maar wel erg goed mee vermaakt.

• Linksquest
Timothy3000 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:45:
Wel kort trouwens. Binnen iets meer dan drie uurtjes uitgespeeld. Maar wel erg goed mee vermaakt.
Licht er ook denk ik wel aan hoe makkelijk je door de levens heen komt en of je voor alles 100% gaat, alleen lukt me dat ook wel, maar met mijn gezin erbij ben ik toch bang voor :D

• Cyrax0508
Je kunt gewoon meerdere saves op 1 account hebben. Ik heb het even getest en zodra je "opnieuw beginnen" kiest heb je gewoon een tweede savefile. Als je dan daarna kiest voor "verdergaan" kun je kiezen. Ik zag 4 slots in elk geval.

• Piet_Piraat7
Volgens mij is Bowser's Fury inderdaad vrij kort. Ik heb nog niet veel gespeeld maar toch al vrijwel de hele map vrijgespeeld.

• Timothy3000
Had in drie uur de game uit. Maar
spoiler: title
de endgame verdubbelt de speelduur met behoorlijk wat pittige zonnen.

• Timothy3000
Nu volledig uitgespeeld (alles verzameld)! Ongeveer zeven uur over gedaan om hem honderd procent compleet te krijgen.

• firedancer-88
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:11:
Nu volledig uitgespeeld (alles verzameld)! Ongeveer zeven uur over gedaan om hem honderd procent compleet te krijgen.
Enkel Bowsers Fury gedeelte of bedoel je inclusief Super Mario 3D world?

• Timothy3000
Alleen Bowser's Fury.

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-05 17:29
Ik heb last van framedrops als ik deze game speel in docked mode. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:39
Trixh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:43:
[...]

Dit is eigenlijk mijn enige echte kritiek op de game. Hij is echt veel te makkelijk. Ik zit nu halverwege wereld 2 en letterlijk nergens heb ik maar een beetje het gevoel gehad dat ik ergens door uitgedaagd aardig. Echt super easy. Vind ik wel zonde.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Cyrax0508
Rossi46 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:47:
[...]

Dit is eigenlijk mijn enige echte kritiek op de game. Hij is echt veel te makkelijk. Ik zit nu halverwege wereld 2 en letterlijk nergens heb ik maar een beetje het gevoel gehad dat ik ergens door uitgedaagd aardig. Echt super easy. Vind ik wel zonde.
Na het uitspelen, zoals zo vaak bij Mario games, krijg je meer dan genoeg uitdaging. Ik ben redelijk in platform games, maar ik vind het niet heel makkelijk meer en ik geloof dat ze er nog wel wat meer levels voor me in petto hebben.

Beste platformer op de Switch op dit moment.

• Linksquest
ZuidJ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:04:
Ik heb last van framedrops als ik deze game speel in docked mode. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?
In het begin heel even, maar dat heb ik ooit nog een keer met een spel gehad, wat ik gedaan heb is de Switch helemaal uit gezet, dus niet in slaapstand maar helemaal uit en na 5 minuten opnieuw aangezet en toen was het weer goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
Rossi46 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:47:
[...]

Je bent dan ook echt nog op het begin. Die moeilijkheidsgraad gaat nog wel veranderen. ;)

De beste platformer blijft voor mij Donkey Kong maar deze staat daar niet ver naast!

[Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 01-03-2021 09:31]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:25
Ga nu aan deze Switch versie beginnen.Was al groot fan van de de WiiU versie dus dat gaat goed komen. :)
Qua soundrack is deze Mario game sowieso heel sterk.

De extra nieuwe content gaat voor mij natuurlijk wel nieuw zijn.

[Voor 38% gewijzigd door jori040 op 06-03-2021 15:35]

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:54
Ik heb net Super Mario 3D World uitgespeeld (oftewel: Bowser verslagen in het laatste level).
Net als @Cyrax0508 deel ik de mening dat dit spel, na Super Mario Odyssey, één van de beste Mario games is. De levels zijn veel innovatiever dan in New Super Mario Bros. U. Bij dat spel heb ik mij kapot geërgerd aan bepaalde levels waardoor ik sommige levels heb overgeslagen door Luigi het level te halen. Ook waren er in NSMBU obstakels bij het levelkeuzescherm wat nog meer frustratie opleverde. Ik vond de storymode levels van Super Mario Maker 2 dan ook veel beter dan die van NSMBU.

Bij SM3DW waren de levels veel beter te doen dan in NSMBU en er waren geen irritante obstakels in het levelkeuzescherm. Daarnaast is het fijn dat, als een level moeilijk is, dat je met de witte blad power-up een level makkelijker wordt in plaats van dat Luigi het spel overneemt.

Op de 3DS heb ik alle levels Super Mario 3D Land met drie sterren uitgespeeld (omdat ik toen een kind was en geen geld had om te veel games te kopen zoals ik nu wel doe :X).
Daar waren de levels iets korter, maar niet drastisch korter dan in SM3DW en daarnaast heb je bij SM3DL 9 gewone werelden en 9 speciale werelden waardoor je langer kan genieten van het spel. Desondanks is duidelijk te zien dat SM3DW een verlengde is van SM3DL en dat is juist goed.
Voor nu ga ik verder met Bowser’s Fury en ik hoop dat Nintendo snel met een deel 2 komt :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jori040
Man man wat is Bowser’s Fury een goed stukje Nintendo content.Weet niet of dit nou een soort van experiment is maar ik hoop het wel want in dit game design wil ik de nieuwe Mario game graag zien.

En wat fijn dat het looptempo van Mario in de basis game wat sneller is.

Qua totaal pakket is dit echt een dikke must-have ! :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Linksquest
Heb Bowser’s Fury even bekeken omdat ik met mijn gezin nog bezig ben met de main game, maar was ook zeer onder de indruk.
jori040 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:27:
Man man wat is Bowser’s Fury een goed stukje Nintendo content.Weet niet of dit nou een soort van experiment is maar ik hoop het wel want in dit game design wil ik de nieuwe Mario game graag zien.
wil niet offtopic gaan, en zeker ziet die er goed uit, maar beb deze gast gezien op Youtube, die heeft Mario 64 in de Unreal Engine gemaakt, ook erg geniaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jori040
Tja de main game is een 2013 game die op gameplay en het visuele gedeelte nog staat als een huis.

Wat dat beterft hebben ze met de All-Stars collectie de plank flink mis geslagen.Die drie games zijn tijdloos maar hadden wel wat meer tweaks nodig.

[Voor 15% gewijzigd door jori040 op 08-03-2021 14:33]

• Linksquest
jori040 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:30:
Tja de main game is een 2013 game die op gameplay en het visuele gedeelte nog staat als een huis.

Wat dat beterft hebben ze met de All-Stars collectie de plank flink mis geslagen.Die drie games zijn tijdloos maar hadden wel wat meer tweaks nodig.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

• Mrs.ED
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 06:47
Linksquest schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 01:03:
[...]

Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Ik ook. Snel afgehaakt bij 3D Allstars helaas.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ben inmiddels bij de laatste wereld van Super Mario 3D World (dus niet Bowser's Fury) en het begint toch wel lastig te worden hoor, tering. Nou ben ik sowieso niet de beste gamer, maar sommige levels voelen bijna sadistisch lastig als je 3 sterren wilt halen :')

• Linksquest
Wij zijn zelf nog in wereld 4, wij spelen met 3 man samen en de laatste tijd te veel middag diensten of nachtdiensten gehad (en komende weken ook nog) dus weinig tijd gehad om echt met z'n 3e te spelen.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 18:52
Was een tijd geleden al op deze game aan het wachten toen het nog een gerucht was, maar net eindelijk pas besteld.
Een vraag, vanwaar de katten in dit spel? Wat is daar de significantie van?

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Erapaz schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:40:
Was een tijd geleden al op deze game aan het wachten toen het nog een gerucht was, maar net eindelijk pas besteld.
Een vraag, vanwaar de katten in dit spel? Wat is daar de significantie van?
In Japan zijn ze nogal verzot van katten.. :)

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Topicstarter
Blijkbaar is het vandaag Mario day... En ze hebben een leuke actie bij een verkooppunt van Mario. €10,- korting op Super Mario 3D World + Bowser’s Fury.

Link zonder bedrijf te noemen.

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05 14:14
LichtBruisend schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:51:
Blijkbaar is het vandaag Mario day... En ze hebben een leuke actie bij een verkooppunt van Mario. €10,- korting op Super Mario 3D World + Bowser’s Fury.

Link zonder bedrijf te noemen.
Hij was al een tijdje voor die prijs te koop bij andere aanbieders, dus niet echt een bijzondere aanbieding.

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24
HikariMisako schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:58:
[...]

Hij was al een tijdje voor die prijs te koop bij andere aanbieders, dus niet echt een bijzondere aanbieding.
Door die 10 euro korting heb ik het spel wel voor 30 euro gehaald. Dat lijkt me zeker wel een bijzondere aanbieding. Overigens niet via gamemania maar bij Amazon

[Voor 6% gewijzigd door maghribier op 10-03-2021 20:25]

• Linksquest
Heb in o.a. wereld 6 vaak het probleem dat bij het spelen met meerder man de camera op een plaats blijft hangen waar we helemaal niet zijn en soms ook dat met de pro controller mario van zelf een kant blijft op rennen, en zodra je zeg maar dood bent gegaan en het level opnieuw begint het weer even weg is.

Iemand anders hier ook last van?

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Topicstarter
Linksquest schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:43:
Heb in o.a. wereld 6 vaak het probleem dat bij het spelen met meerder man de camera op een plaats blijft hangen waar we helemaal niet zijn en soms ook dat met de pro controller mario van zelf een kant blijft op rennen, en zodra je zeg maar dood bent gegaan en het level opnieuw begint het weer even weg is.

Iemand anders hier ook last van?
Hier heb ik geen last van, wat ik wel vaak heb is dat de camera 1 van de 2 spelers volgt die dan niet de eerste is die de camera eigenlijk zou moeten volgen. Waardoor de voorste speler vaak dood gaat. Dit is een aantal keer gebeurt. Veder geen problemen, als je dit al een probleem kan noemen.

• Linksquest
Heb gisteren maar nog eens de controllers geupdate met de laastste software, alleen de Hori controller van mijn dochter kan ik niet updaten. Denk een beetje dat het gewoon het spel is, vooral omdat we alle 3 anders spelen, dat van zelf lopen gelukkig alleen die ene dag last van gehad.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 19:19

vhal

ಠ_ಠ

Leuk spel wel, ik heb hem sinds gisteren in huis. Momenteel speel ik het even alleen maar ik sluit niet uit dat mijn dochter en vrouw ook aanhaken.

Het enige waar ik aan moet wennen is dat Mario wat lijkt te "laggen" tijdens het lopen (in het begin heb je zo'n level waar je al slingerend op een richel moet lopen) en dat het springen op een vijand beetje hit or miss lijkt te zijn.

STRAVA

• Linksquest
Klopt, dat probleem had ik al bij de Wii u versie, lijkt een beetje met de manier van de camera te maken te hebben.

Inmiddels hebben wij de main game gisteren uitgespeeld, nu nog Bowsers Fury

Acties:
  • +2Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 14:45
Bowsers Fury is fantastisch. Onwijs leuk in elkaar gezet. Alleen vind ik het soms wel irritant dat Bowser nog steeds langskomt na het uitspelen van de mainstory. Die noviteit is er na een tijd wel af. Al met al een superleuke game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Linksquest
Vind hem ook erg leuk, leuker dan ik gedacht had, vooral dat vrij verkennen is erg leuk.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:52

Weet iemand welke knoppencombinatie je moet invoeren om de sprong @0:31 te krijgen van 1 blok naar 2 blokken?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Lasmibalsingh schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:01:
[YouTube: Super Mario 3D World - Champion's Road Speedrun (Rosalina - No Power Ups)]

Weet iemand welke knoppencombinatie je moet invoeren om de sprong @0:31 te krijgen van 1 blok naar 2 blokken?
Volgens mij tijdens lopen de buk-knop en dan direct de springknop. (Uit mn hoofd ZL->B)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee