Kan ik gewoon overschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49
Kan ik gewoon overschakelen van moederbord naar moederbord? Zonder allemaal windows-probs te krijgen?

Ik wil van een MSI K7T Turbo (zonder raid) naar een ABIT KT7E. :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik denk van niet. Ik denk dat windows gaat flippen omdat de ene een KT133A & de ander een KT133E heeft, maar proberen kan altyd, lijkt me stug dat het stuk gaat.

Vraag, waarom deze overschakeling?

20*350ZO45°

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
'k ben vandaag van een KT133 (MSI K7T Pro 2) naar een KT133a (MSI K7T Turbo) gegaan, en geen problemen tot nu toe :)

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:40 schreef RDK_NL het volgende:
Ik denk van niet. Ik denk dat windows gaat flippen omdat de ene een KT133A & de ander een KT133E heeft, maar proberen kan altyd, lijkt me stug dat het stuk gaat.

Vraag, waarom deze overschakeling?
Gewoon beter om mijn PC opnieuw te installen? Hmm, dat kan ook wel. Is niet ZO veel werk.

Waarom deze overschakeling?

Omdat ik dit bordje kan verkopen en voor het geld wat ik daarvoor krijg kan ik dus de Abit KT7E en nog wat geheugen halen. Ook bevallen Abit bordjes mij beter. MSI is niet geweldig om mee te OC-en. Vind ik dan.
Zoveel verschil zit er ook niet tussen die twee chipsets. :) Naja, zo ongeveer.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Het kan zonder problemen. Tijdens mijn stage heb ik nl. veel verschillende moederborden getest en dit gebeurde altijd met dezelfde harde schijf. Natuurlijk wel ff de goede drivers e.d. installeren.

Maar het geniet denk ik de voorkeur om ff alles opnieuw te installeren, dan heb je denk ik minder problemen met verschillende drivers enzo.