Toon posts:

10" Server behuizing of Raspberry Pi rackmount

Pagina: 1
Acties:

• Dennis Beekman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-08 07:21
Ik wil al een tijde een kleine 6u 10" patchkast kopen (vanwege ruimte gebrek) om hier een patchpanel en switch in te monteren voor mijn Home Lab.
Als onderdeel hiervan wil ik een kleine stille Proxmox server gaan gebruiken of mischien 2-4 Raspberry Pi 4B 8GB bordjes in een Proxmox cluster.

Nu kan ik genoeg montage beugels en zelfs hele Raspberry Pi blades vinden maar alleen in 19" en niet in de 10" breedte die ik zoek :'( |:(

Ook mini server behuizingen die passen in een 10" rack zijn slecht te vinden tenzij je ze zelf graat 3D printen.
Zijn er toevallig tweakers die weten waar ik zoiets kan vinden of die bereid zijn mij te helpen met het 3D printen van een 2x Raspberry Pi rackmount ?

Edit: Bijvoorbeeld deze van Thingiverse

[Voor 12% gewijzigd door Dennis Beekman op 10-02-2021 14:53]

• Valderrama
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:14
Interessant. Ik ben ook geïnteresseerd in een mount voor Pi’s, maar dan juist wel een 19inch variant.

• Kasper1985
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 11:26
Myelectronics.nl heeft rackmounts voor rpi’s. Heb er zelf 2. Eentje combo met een nucje en 1 voor 3x rpi. Heel tevreden mee. Idd wel 19”.

Máár het is een nederlands bedrijfje en als je ze mailt zijn ze heel vriendelijk. Misschien kunnen ze wel een oplossing bedenken voor 10”

• gastje01
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11:46
En anders zijn er vast mensen in het 3D printer topic die ‘m voor je kunnen/willen printen.

• Dennis Beekman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-08 07:21
19" inch is echt geen optie vanwege ruimte gebruik dus wordt het denk ik 3D printen.
Djordy1997 heeft zijn hulp/advies al aangeboden voor het 3D printen, dit lijkt me een goede optie voor nu.

Verder advies is natuurlijk altijd welkom en ik zal het resultaat hier posten als het gelukt is, dit kan vanwege de lockdown helaas nog wel even duren.

• MDXTweaker
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-09 13:38
Daar ben ik ook naar op zoek voor mijn custom 10inch kastje. @Djordy1997: Zou je een willen laten weten wat het kost om een dergelijk rack te laten printen?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee