Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

m2 herkend in apparaatbeheer en bios, niet in schijfbeheer

Pagina: 1
Acties:

• Milanftw
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 27-05 15:58
Beste Tweakers,

Recentelijk heb ik een Samsung 970 Evo Plus 2TB aangeschaft om mijn bestaande klassieke harde schijf te vervangen. Ik heb een ASUS Z270-A moederbord en heb de nvme in het tweede slot geplaatst op het moederbord. In de eerste was reeds een m2 aanwezig van 250 GB waar o.a windows op geinstalleerd staat.

Om de een of andere reden wordt de nieuwe Samsung Drive herkend in de bios en in apparaatbeheer. Echter is hij nergens te bekennen in schijfbeheer waardoor ik de de drive niet kan formatteren en gebruiken. Het apparaat herinstalleren, aan of uit zetten, of gebruik maken van de software van Samsung hebben allen tot op heden niks opgeleverd.

Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen?

• r44
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-06 16:42
Probeer dit:
1. Start met alleen de 1TB SSD
2. Maak eerst een ( met mediaCreation tool) een Windows op start USB
3. Verwijder de 250GB SSD
4.Start de pc vanaf de USB met alleen de 1TB SSD kijk of Windows wel op SSD wil installeren

44

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True