Toon posts:

Iemand ervaring met de XMG gaming laptops?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Routepr0bleem
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 12-09 19:43
Heeft iemand ervaring met de volgende laptop? Gek genoeg kan ik deze niet op tweakers vinden.

https://bestware.com/en/x...269925c5b768d8b0ac7c88b12

Alle reacties

• HansAnderson
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 13-06 01:46
Ja

• ThomasAH
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14:35
Yup

AMD Ryzen 9 5950X // Gigabyte Aorus B550i // Crucial Ballistix 2x16GB 3800@CL16 // AMD Radeon RX 6900 XT ref.

• Routepr0bleem
Aanrader? Wat is jou ervaring mee?

• Routepr0bleem

• Lieftalig
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 31-08 14:21

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Twee antwoorden, maar niks (hahaha). Denk dat de vraag wat specifieker had gemoeten, maar ik ben ook wel benieuwd mannen. Specs zijn veelbelovend.

Werkzaam bij: Cybersecurity en IT Beheer, FIRST. en Love: Treinkaartjes

• DQmanglocQ
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10:45
Jammer dat er niks meer verteld is

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:25
De XMG Neo 15 is een Tongfang laptop die ze onder hun eigen brand verkopen, als ik mij niet vergis.
Er zijn vele fabrikanten die dat op die manier doen, ook hier in Nederland zitten er een paar. Het kan dus lonen om rond te shoppen bij andere fabrikanten die dezelfde laptops verkopen.
Ik heb zelf een soortgelijke laptop van de vorige generatie, en die werkt tot nu toe prima.

[Voor 13% gewijzigd door EDIT op 20-02-2021 08:15]

• B34tn1k
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14:26
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop en mijn oog was ook al op deze gevallen. De specs zijn veelbelovend, zeker met een 3080 op 150 watt en een 5900HX. Uit wat ik uit reviews heb kunnen opmaken, is de bouwkwaliteit behoorlijk goed, kan je heel veel tweaken en kan je ook nog redelijk lang kantoorwerk doen zonder de lader.

Aan de andere kant kijk ik toch ook naar een Blade 15 met een 3070 of 3080. Dat blijft toch wel de benchmark op gebied van bouwkwaliteit. En heerlijk compact. Jammer dat ze (nog) niet met Ryzen cpu's te krijgen zijn en dat de gpu maar op 95 watt geklokt is.

Als er iemand ervaring met de Neo 15 of dezelfde laptop van een andere laptop bouwer, zou ik het ook graag horen.

• Brightsmith
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 01-08 11:53
Hou dit topic in de gaten, ik probeer hier reviews en ervaringen te bundelen: http://forum.notebookrevi...gfang-models-2021.835122/
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee