Mijn vraag
Al geruime tijd hebben wij een probleem met onze WiSA reservoir van de WC.
Hij blijft lopen.
Nu is dit ongeveer 3 jaar geleden begonnen en heb ik het binnenwerk van de WC beneden verhuisd naar boven (die wordt minder intensief gebruikt).
Daarmee was het probleem uiteraard van beneden naar boven verhuisd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het volgende al geprobeerd.
Ik heb de rubberen ring onderaan het mechanisme vervangen.
Hiermee was het probleem weer een tijd achter de rug, maar jullie raden het al het probleem is weer terug.
Ik had reeds geinformeerd bij de bouwmarkt en die vertelde mij dat het binnenwerk wellicht scheef op de pinnen aan de binnenkant van het reservoir kan staan waardoor dit probleem optreed.
Verder heb ik ook de bak gevuld met schoonmaakazijn om te kijken of het probleem door kalk kwam, maar dat heeft helaas niet geholpen.
Nu heb ik gevonden dat wij een WISA 790 hebben en kan daarvan nog een binnenwerk bestellen, maar de vraag is echter gaat dit helpen ?
Of hebben jullie wellicht andere tips die ik kan proberen ?
Al geruime tijd hebben wij een probleem met onze WiSA reservoir van de WC.
Hij blijft lopen.
Nu is dit ongeveer 3 jaar geleden begonnen en heb ik het binnenwerk van de WC beneden verhuisd naar boven (die wordt minder intensief gebruikt).
Daarmee was het probleem uiteraard van beneden naar boven verhuisd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het volgende al geprobeerd.
Ik heb de rubberen ring onderaan het mechanisme vervangen.
Hiermee was het probleem weer een tijd achter de rug, maar jullie raden het al het probleem is weer terug.
Ik had reeds geinformeerd bij de bouwmarkt en die vertelde mij dat het binnenwerk wellicht scheef op de pinnen aan de binnenkant van het reservoir kan staan waardoor dit probleem optreed.
Verder heb ik ook de bak gevuld met schoonmaakazijn om te kijken of het probleem door kalk kwam, maar dat heeft helaas niet geholpen.
Nu heb ik gevonden dat wij een WISA 790 hebben en kan daarvan nog een binnenwerk bestellen, maar de vraag is echter gaat dit helpen ?
Of hebben jullie wellicht andere tips die ik kan proberen ?
2250 WP Zuid PVoutput