Toon posts:

Advies nieuwe warmtepompdroger

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:46
Mijn oude droger wilde de laatste jaren niet meer stoppen met draaien na het beëindigen van het droogprogramma. Hij bleef niet warm, maar de trommel draaide gewoon door.

Afgelopen zaterdag hoor ik uit de berging dat de droger ineens uit zichzelf stopte. Ik dacht dat het euvel voorbij was. Tot ik ging kijken. hij moet nog een aantal minuten en verder was er niks geks te zien. Tot ik de deur opende. Een grote zwarte rookpluim kwam eruit. De filters had ik de week ervoor nog schoongemaakt.

Omdat de droge al op leeftijd is wil ik een nieuwe warmtepompdroger kopen. Hierin is veel keus en ik weet niet zo goed wat handig is om te nemen.

Situatie:
Momenteel alleenstaand, LAT'end en co-ouderschap. De droger gebruik ik elke week ongeveer 1x (huidige heeft 6 kilo inhoud volgens mij). Ik droog er alleen beddengoed, handdoeken, boxers en sokken in. De rest hang ik op, zoals spijkerbroeken en truien.
Uiteindelijk zal ik gaan samenwonen, daar is nog wat rekening mee te houden en misschien nog kinderen erbij in de toekomst.

Wensen:
Tja tegenwoordig heb je allemaal hippe mogelijkheden met een droger
- deur uiteindelijk links draaiend, de meeste zijn naar rechts, dit is vaak aan te passen.
- het mooiste is dat ik alles kan droger kan drogen en dan zo kreukvrij mogelijk. Dus ook spijkerbroeken.
- droogsnelheid is niet echt van belang
- zuinigheid ook niet, ik heb zonnepanelen en uiteindelijk zal ik minder energie verbruiken met een warmtepomp.
- 7 of 8 kilo... de meerprijs voor 8 kilo is soms best fors
- ik hoef geen zelfreinigende condensor, ik lees hier best veel problemen mee. Dat je uiteindelijk nog allerlei kunsten uit moeten halen om er bij te komen. De droger is helemaal ingebouwd en staat op de wasmachine, dus even eruit halen is er niet bij

Wat ik al gevonden heb:
Bosch WTW85475NL: https://www.mediamarkt.nl...h-wtw85475nl-1662140.html
- 8KG
- koolborsteloze motor
- goede ervaringen
- geen resttijdindicator, wat juist wel handig is

Nu €599,-
Beko DS8412PA0: https://www.mediamarkt.nl...ko-ds8412pa0-1562574.html het merk heb ik wel eens van gehoord en ik hoor om mij heen goede verhalen van ze. Maar dan met name de vaatwassers
- 8KG
- goede ervaringen
- koolborsteloze motor
- resttijd indicator

Hebben jullie nog advies? Budget is maximaal 600 euro.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee