Ik ben aan het denken om nog een (kleine) update te doen naar een i7 3770.

Zou graag willen weten of er mensen zijn die met Visual Studio 2019 werken en wat jullie ervaringen zijn qua prestaties i.c.m. deze CPU ?

Ook interessant om te weten op welke Windows versie VS draait bij jullie.

The Internet connected people all around the world. But also the Village Idiots...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34
Volgens mij hangt dat sterk af van welke programmeertaal je gebruikt.

En natuurlijk welke CPU je nu hebt. Als je van een Celeron G530 afkomt ga je het wel merken. Wanneer je die 3770 voor een paar tientjes kunt krijgen is het wel interessant. Als het boven de 60/70 euro is, zou ik overwegen om door te sparen voor iets nieuws.

IBM 5x85c 100@120 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Dual Celeron 433 (2000) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q9550 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Een "Hello World" kan mijn 22 jaar oude PC wel aan, Visual Studio 6.0 op Windows 98 SE.
Wat wil je met VS doen ?

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:16
PD2JK schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:22:
Volgens mij hangt dat sterk af van welke programmeertaal je gebruikt.

En natuurlijk welke CPU je nu hebt. Als je van een Celeron G530 afkomt ga je het wel merken. Wanneer je die 3770 voor een paar tientjes kunt krijgen is het wel interessant. Als het boven de 60/70 euro is, zou ik overwegen om door te sparen voor iets nieuws.
Dit is inderdaad belangrijk om te weten, welke processor ligt er nu in en wat moet je betalen voor een i7-3770. (en laat ons gelijk even weten hoeveel RAM je hebt)

Ik heb zelf ook nog steeds een 3770 still going strong, maar ik doe niet veel met Visual Basic (een klein beetje VBA in Excel) Wel veel Office, RDP, mdf databases (financiële administraties) van een paar honderd mb's en dagelijks 30+ tabs open.

Interpolis, glashelder!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee