Goedendag,
Ik heb een webshop met rond de 3000 artikelen erop.
Nu wil ik voor ieder artikel een productcode toevoegen.
Hiervoor is per artikel een webpagina met een formulier aanwezig waarvan ik dan 1 vakje moet invullen.
Dit gaat helaas niet via een batch opdracht, dus moeten alle artikelen stuk voor stuk.
Is er een slimme manier om dit te doen?
Dmv een script of externe software?
Iedere pagina waarin dit aangepast moet worden is per artikel direct te benaderen door in de url een getal te verhogen.
Dit getal is nl gelijk aan het artikelnummer dat gegenereerd wordt zodra een artikel is ingevoerd.
Ik hoef dus niet eerst vanuit een overzichtpagina een aantal keer te clicken om naar het betreffende formulier te komen.
Wel moet natuurlijk na het invullen op "opslaan" gedrukt worden.
bv.
Shop/product-edit/33.html#specification
Shop/product-edit/34.html#specification
Shop/product-edit/35.html#specification
etc.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Het zou een hoop tijd schelen.
Gr. Miklo
...
Ik heb een webshop met rond de 3000 artikelen erop.
Nu wil ik voor ieder artikel een productcode toevoegen.
Hiervoor is per artikel een webpagina met een formulier aanwezig waarvan ik dan 1 vakje moet invullen.
Dit gaat helaas niet via een batch opdracht, dus moeten alle artikelen stuk voor stuk.
Is er een slimme manier om dit te doen?
Dmv een script of externe software?
Iedere pagina waarin dit aangepast moet worden is per artikel direct te benaderen door in de url een getal te verhogen.
Dit getal is nl gelijk aan het artikelnummer dat gegenereerd wordt zodra een artikel is ingevoerd.
Ik hoef dus niet eerst vanuit een overzichtpagina een aantal keer te clicken om naar het betreffende formulier te komen.
Wel moet natuurlijk na het invullen op "opslaan" gedrukt worden.
bv.
Shop/product-edit/33.html#specification
Shop/product-edit/34.html#specification
Shop/product-edit/35.html#specification
etc.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Het zou een hoop tijd schelen.
Gr. Miklo
...