Mobiele telefoon meenemen, hoe doe jij dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben eigenlijk op zoek naar een handigere manier om mijn mobiele telefoon overal mee naar toe te nemen. Ik gebruik nu zo'n tasje dat ik aan mijn broek hang wat tot nu toe nog het handigst is.

Als je geen antenne hebt kun je overwegen om je telefoon zo in je (broek)zak te stoppen, maar dan wel met het schermpje naar je lichaam toe, om tikken van buitenaf te weren.

Wat zijn de ervaringen van personen hier en hoe zit het met (kans op) beschadiging?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik draag em altijd in m'n broekzak, en heel af en toe in m'n binnezak van m'n jas (maar die heb je nu niet nodig 8-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb laatst mijn M35i eens in mijn broekzak gedaan, maar die zak is zo'n dun stukje stof (spijkerbroek) en het was nogal warm die dag.

Oftewel dat ding zat onder de zweetdruppeltjes toen ik hem er uithaalde :r
Da's niet echt mijn bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:25
Ik stop hem altijd in m'n broek/vest/jas zak.
Die tasjes aan je broek vind ik helemaal niks. En een paar druppletjes, daar moet de M35 zeker tegen kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21543

ik heb hem altijd in mijn broekzak, als je antenne hebt kan die nog wel eens afbreken, maar die siemens heeft geen antenne dus ook gewoon in je broekzak. En dat schermpje naar de binnenkant is echt niet nodig hoor, ik weet niet hoevaak jij tegen een boom oploopt maar daar heb ik niet zo'n last van. Je moet alleen niet je sleutels en tel in 1 zak stoppen dan krijg je krassen. Gewoon alleen je tel in je zak en dan gaat het echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:40 schreef sinterklaasrulez het volgende:
...
En dat schermpje naar de binnenkant is echt niet nodig hoor, ik weet niet hoevaak jij tegen een boom oploopt maar daar heb ik niet zo'n last van.
...
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van bomen hoor :).

Dus het moet toch gewoon kunnen. Dan ga ik dat gewoon proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 10:37

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 14 augustus 2001 17:15 schreef AtHomer het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een handigere manier om mijn mobiele telefoon overal mee naar toe te nemen. Ik gebruik nu zo'n tasje dat ik aan mijn broek hang wat tot nu toe nog het handigst is.

Als je geen antenne hebt kun je overwegen om je telefoon zo in je (broek)zak te stoppen, maar dan wel met het schermpje naar je lichaam toe, om tikken van buitenaf te weren.

Wat zijn de ervaringen van personen hier en hoe zit het met (kans op) beschadiging?
Ik heb redelijk wat bloezen van Lifestyle... die hebben sowiezo flink wat zakjes/vakken
Maar het handigste is nog wel het zakje achter het ene borstzakje... daar past een Siemens M35i perfect in; net ruim genoeg en net diep genoeg, de bovenkant van de GSM is dan gelijk met de bovenkant van het zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:34

Martijn02

/* No Comment */

Ik had mijn 3210 altijd gewoon in mijn broekzak, of in zo'n broek met een telefoonzak aan de zijkand, da's ook wel erg handig. Tegenwoordig heb ik een z5, en het ding is te klein voor zo'n telefoonzak, als hij dan gaat dan moet je hem eerst helemaal omhoogwerken. Als je zit is dat helemaal lastig. Dus die Z5 heb ik altijd gewoon in mijn broekzak (nee niet die waar mn sleutels zitten :) ) En tot nu toe gaat het prima, er zit zo'n wirst wrap aan, en als je die eenmaal te pakken hebt trek je hem zo uit je zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 20:37

ralfbosz

xm create bosz -c

Ik heb hem aan mijn broekriem hangen in dit hulster:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ralf.bosz/tweakers/nokia.jpg

Gekregen van Club Nokia *D

(d'r zit trouwens een 6210 van Nokia in)

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29945

Gewoon in je zak doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18585

Ik heb m in mn zak en dan nog een keer in zo'n draagtasje (tegen beschadigen en zo en hij valt er zo een heel stuk minder makkelijk uit 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:01 schreef cyberax99 het volgende:
Ik heb m in mn zak en dan nog een keer in zo'n draagtasje (tegen beschadigen en zo en hij valt er zo een heel stuk minder makkelijk uit 8-)
Als ik die M35i in zo'n tasje doe krijg ik een beetje het "koelkast" idee. Lijkt me voor die telefoon dus niet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 13:26
ik heb hem ook gewoon in mn zak... ik vind aan mn riem een beetje... tja no offence, erg nerdy staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb in mijn ene broekzak mijn Nokia 3210 en in de andere mijn Siemens M35i. De sim-lock moet er namelijk nog even af. :)

Maar ik heb ze dus altijd in mijn broekzak, dat gaat perfect als er geen antenne op een GSM zit. En zo vaak is het toch niet warm in Nederland? :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Panosic CG90 in m'n broekzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 30-05 13:52

Sick Nick

Drop the top!

T28s, past overal wel in. Is toch lekker dun/klein. Maar ik heb hem gewoon in m'n broekzak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Laatst online: 18-12-2024

Dreamer

Foutje

ik heb een gd92 (dat is met antenne dus)

ik doe hem ook altijd in mijn broekzak en hij is nog nooit afgebroken.

zweetdruppels kan een telefoon wel tegen en m35i al helemaal want die is spat waterdicht

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Ik doe mijn telefoon (Siemens S35i) altijd in m'n achterzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op dinsdag 14 augustus 2001 17:15 schreef AtHomer het volgende:
blah

blah
Ik heb altijd mijn schermpje naar de buitenkant, want dan hoor ik het beter als ie overgaat (ik heb ook trilfuntie maar met ruime broek voel je dat niet altijd :)). Beschadigingen zijn in het geval van nokia 3210 niet zo erg, nieuw hoesje er om en klaar

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Same here, 3310 gewoon in de broekzak.

M'n vriendin vind alleen dat m'n zakken zo vol zitten... Telefoon, portemonnee, sleutels, nog meer sleutels :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21543

Op dinsdag 14 augustus 2001 19:21 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb in mijn ene broekzak mijn Nokia 3210 en in de andere mijn Siemens M35i. De sim-lock moet er namelijk nog even af. :)

Maar ik heb ze dus altijd in mijn broekzak, dat gaat perfect als er geen antenne op een GSM zit. En zo vaak is het toch niet warm in Nederland? :)
als je software nodig hebt, mail maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Ik heb destijds een gepost over mijn siemens c35i die scheurtjes begon te krijgen onder het display, men heeft me verteld dat dit kwam door het duwen van de telefoon in broekzakken, sindsdien draag ik em altijd los bij me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

mijn GSM ziet er idd niet meer zo superfris uit, maar het is dan ook een gebruiksding en niet iets waar ik zuinig ofzo op ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksoul
  • Laatst online: 18-11-2024
Heb m'n 3330 meestal in m'n kontzak of jaszak.
Als ik ga stappen neem ik hem nooit mee eigenlijk (ik wil soms toch een keer m'n rust) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

idem voor mij, gaat gewoon in broekzak samen met overvolle sleutelbos (zonder sleutelhangers), portomonnee (helaas niet overvol) en soms andere troep. Is sony weet ik veel-met-5, met antenne, maar nooit trubbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb ook een Sony Z5, en gewoon in mijn broekzak. buiten het feit dat ik er een keer bovenop gevallen ben, nooit problemen. :)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik ook, altijd gewoon zo in spijkerbroek, en als heb ik een korte broek aan dan stop ik hem in een hoesje en hang ik hum aan m'n broek. (zo'n zwaar ding in je korte broek schiet niet op)
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:26 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb laatst mijn M35i eens in mijn broekzak gedaan, maar die zak is zo'n dun stukje stof (spijkerbroek) en het was nogal warm die dag.

Daar zijn die m35 toch juist voor gemaakt!! Ze kunnen tegen stof en water!! (nooit de reclame gezien :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 20:23
Ik steek hem ook gewoon in m'n broekzak (rechts) en links zitten mijn sleutels.
Hij zit altijd met het scherm naar buiten gericht, omdat de antenne dan minder snel kan afkraken (hangt af van type gsm natuurlijk).

Vroeger had ik een Bosch 509, en ja, die paste in al mijn zakken! Is na anderhalf jaar nog niet kapot.
Met mijn J5 is dat nu zeker geen probleem. Ooit een tijdje een T10 gebruikt en ook deze paste goed in mijn zakken.
Nog nooit een kapot scherm of antenne gehad.

Wat ik mij echt afvraag :? :
De meeste mensen kopen hun gsm voor een groot deel met het oog, waarom zijn er dan zoveel mensen die hun mooie gsm in zo'n lelijk gsm-zakje steken? :r

Dat begrijp ik echt niet hoor, je gsm wordt er alleen maar groter mee en het minste vuil in het zakje maakt je scherm vol krassen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16964

Zoals gewoonlijk altijd in me broekzak
alleen met een m35i is dat niet chill, omdat de achterkant daarvan beetje ruw is (de bananenversie (geel) die ik had wel tenminste). Gevolg: als je je telefoon uit je zak wil halen blijft deze hangen aan de stof in je broek en trek je je hele broekzak binnenstebuiten. Staat niet zo charmant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32920

Je gsm kun je het beste in een (evt.) Borstzakje doen, kun je hem ook altijd zittend gauw opnemen, gaat minder gauw kapot (stoot niet) en bij regen is de kans dat ie daar bedekt owrd groter als in je broekzak. Bovendien zit het nogal eens beroerd met zo een gsm in je broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28821

Er zijn toch nog steeds mensen die beweren dat je "kanker" kunt krijgen van de straling van je mobieltje,dan lijkt mij je broekzak toch niet zo'n relaxte plaats om je mobieltje te parkeren :) :)
Tot het tegendeel is bewezen laat ik 'm lekker thuis liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 07:18
Ik ook in me broekzak :) Alleen toen ik nog de C25 had trok ik altijd de antenne eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6819

Als ik een blouse aan heb doe ik m in die zak en anders in mijn broekzak(8erkant). En als ik ga zitten dan leg ik op detafel\buro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:41 schreef Bobbert het volgende:
...

Daar zijn die m35 toch juist voor gemaakt!! Ze kunnen tegen stof en water!! (nooit de reclame gezien :o )
Ik weet wel dat 'ie daar tegen kan enzo, maar is toch niet echt fris dacht ik :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Mijn 8850 zit altijd naast mijn aansteker en pakje cigaretten (dat groter is) in mijn rechterbroekzak 8-)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:47 schreef Sibbe het volgende:
...

Wat ik mij echt afvraag :? :
De meeste mensen kopen hun gsm voor een groot deel met het oog, waarom zijn er dan zoveel mensen die hun mooie gsm in zo'n lelijk gsm-zakje steken? :r

Dat begrijp ik echt niet hoor, je gsm wordt er alleen maar groter mee en het minste vuil in het zakje maakt je scherm vol krassen |:(
Ik heb mijn C35i wel in zo'n zakje, omdat dat gewoon handig is. Mooi is 'ie ook wel, maar ook de functies tellen mee.

Mijn C35i begint na een jaar inderdaad nogal wat krassen te vertonen, terwijl ik juist had verwacht dat zo'n zakje daar tegen hielp. Dat is gebleken van niet dus :(.

Maar hoe zit het eigenlijk met de krasvorming op het scherm als je hem in je zak meeneemt? Iemand ervaring :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16173

koordje aan je nek :)
tenminste moet wel bij me kleding passen..

\edit
en anders gewoon in me achterzak..
oohjoh..aan een koordje niet aanbevolen voor mobieltjes zwaarder dan 90 gram :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Op woensdag 15 augustus 2001 09:47 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Maar hoe zit het eigenlijk met de krasvorming op het scherm als je hem in je zak meeneemt? Iemand ervaring :?
Ik kreeg wel een klein beetje krasvorming, maar mijn scherm viel na een half jaar telkens weg (lang leve nokia), en bij het service centre kreeg ik zonder pardon weer een nieuwe 8850 mee.. :) :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26847

gewoon in je broekzak
bij een vriend van me was het schermpje van zijn 8210 naar de klote omdat ik perongeluk op zijn broekzak sloeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Daarom draag ik schermpje aan de binnenkant. Krijg je wel condensvorming, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Laatst online: 21-05 20:23
Op woensdag 15 augustus 2001 09:47 schreef AtHomer het volgende:

Ik heb nog geen erge krassen op mijn scherm gehad door hem in mijn broekzak te dragen. In tegendeel denk ik, als er een kras zou inzitten, dan wordt die er zo weer uitgepolijst door de bewegingen die je maakt *D

Ik ken 2 mensen met een Siemens en je kan het scherm bijna niet meer lezen door de krassen en die zijn er door hun gsm-zakje!

Tip: krasjes kan je er uithalen met heel fijne staalwol en dan nog even opblinken met een ander doekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Gewoon in mijn broekzak heb er 2 en ze zitten meestal in verschillende dan heb ik meestal nog wel ee pakje sigaretten er in en wat sleutels en pakjes tic-tac en nog veel meer maar pas wel netjes hoor geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Laatst online: 01:01

Hoicks

Techno!

Ik heb hem ook altijd in m'n rechterbroekzak.

c35i in m'n zak dus met verder niks erbij in. Alleen niet vergeten toetsenblokkering in te schakelen anders gaat tie nogal gauw spontaan bellen :(

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik heb mijn foons altijd in m'n kontzak.. af en toe kraakt het nogal als je gaat zitten, maar verder nooit echt problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Never nooit niet in zo'n zakje dat je aan je riem kunt dragen, ai ai, dat is wel zo fout zeg. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Laatst online: 07-05 13:41

Hazzz-E

Que?

Al sinds ik een gsm heb daar ik heb in mijn broekzak. Eigenlijk nooit probs gehad met afbrekende antenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op woensdag 15 augustus 2001 11:38 schreef blender het volgende:
Never nooit niet in zo'n zakje dat je aan je riem kunt dragen, ai ai, dat is wel zo fout zeg. :r
MEE EENS! :D

Dat vind ik wel zo debiel staan he. Zo..zo....pooierig :D

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Wel ff uitkijken bij die toetsjes van die m35, die slijten nogal als je hem in je broekzak stopt. (Ervaring mee ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24047

ik het m'n 6210 ook altijd in m'n broekzak (rechter), m'n linker broekzak sleutels, rechter kontzak portomonee, en linkerkontzak shag & aanstekker. Als ik 1 van deze voorwerpen mis, dan voel ik me de hele dag onprettig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 26-06-2017
als ik mijn jas bij heb heb ik hem in mijn binnezak.
nu geen jas bij.
gewoon in mijn broekzak

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 12:15 schreef Xanandu het volgende:
Wel ff uitkijken bij die toetsjes van die m35, die slijten nogal als je hem in je broekzak stopt. (Ervaring mee ;()
Zou daar iets tegen te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32943

* Anoniem: 32943 doen em omstebeurten.. en dan gewoon in de broekzak (t'is een Nokia, zonder antenne dus dat maakt niet uit).

Wel 1 keer een nieuw frontje gekocht omdat er wat krassen opzaten.

Tip: doe em niet in je broekzak tegelijkertijd met sleutels, dat is niet handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28086

Ik had mijn 3310 altijd in m'n kontzak zitten. Totdat ik vorige week in een dronken bui ging schommelen |:( Nu is mijn schermpje gebroken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 11:44 schreef Hoicks het volgende:

[..]

MEE EENS! :D

Dat vind ik wel zo debiel staan he. Zo..zo....pooierig :D
Nou, ik ben toch echt geen pooier :D.

Maar ik riskeer die antenne van mijn C35i toch liever niet. Dat tasje valt toch onder mijn T-shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 12:36 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Nou, ik ben toch echt geen pooier :D.

Maar ik riskeer die antenne van mijn C35i toch liever niet. Dat tasje valt toch onder mijn T-shirt.
Je riskeert meer lichamelijke verwondingen dan een kapotte antenne hoor :) Die dingen zijn best stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Dan vraag ik me toch af hoe jullie je bewegen :D

Ik heb er geen last van namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik draag mijn V3690 ook altijd in m'n broekzak.. zit zo'n klein mini antennetje op dus dat is het probleem niet..

enne.. deze phone is zo klein.. je merkt nieteens dat ie in je broek zit 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guider
  • Laatst online: 30-05 11:29
Ik heb een 8210 en douw die altijd in m'n broekzak. hij beschadigd wel een beetje maar dan koopje toch een nieuwe cover. Ik heb hem nu bijna een jaar en hij ziet er nog goed uit.

Anoniem: 26829

Op woensdag 15 augustus 2001 11:34 schreef Hoicks het volgende:
Ik heb hem ook altijd in m'n rechterbroekzak.

c35i in m'n zak dus met verder niks erbij in. Alleen niet vergeten toetsenblokkering in te schakelen anders gaat tie nogal gauw spontaan bellen :(
Een siemens heeft toch automatisch toetsblokering ik heb hem altijd aan staan en bel teegenwoordig niemand meer ongewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteripper
  • Laatst online: 17-03 13:16

Byteripper

The bytes make the rip.

Heb een 7110 (ja, die grote met antenne, ja), en die gaat gewoon in mijn rechter broekzak. Nooit problemen mee gehad. En meestal ga ik toch ergens "heen" en wandel ik niet doelloos rond, dus dan kan ie er weer uit.

Zo'n tasje is echt not done, het maakt voor je mob niet (veel) uit en staat nogal sneu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

ik stop em altijd in me jas of broekzak. De antenne is al afgebroken en hij zit al vol krassen, dus ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:20

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb van me tante een motorola cd920 gekregen toen mijn oude kapot was gemieterd, meestal draai ik daar de antenne vanaf en steek ik hem in mijn broekzak, als ik op de fiets zit en ik heb me jas aan gaat ie in me jaszak.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 22:06
7110 (dus met antenne) in de rechterbroekzak. Tasjes aan de gordel vind ik lelijk en voor semi-patsers (losers dus eigenlijk :) ). Bij warm weer neem ik 'm liever anders mee (jas heb je dan meestal niet mee, dus tas ofzo dan).

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Ik stop mijn 3210 altijd in mijn broekzak en dan trilfunctie aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14953

Mijn 6210 in m'n rechterbroekzak, sleutels links en portemonaille linksachter.

That's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Op dinsdag 14 augustus 2001 17:26 schreef AtHomer het volgende:

Hij is toch spatwaterdicht :)

Maar ik heb de mijne altijd in m'n broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15757

Op dinsdag 14 augustus 2001 20:17 schreef Sick_Nick het volgende:
T28s, past overal wel in. Is toch lekker dun/klein. Maar ik heb hem gewoon in m'n broekzak zitten.
Voor mij hetzelfde...
heb alleen een T29s

Echt, zo'n tasje/zakje ziet er niet uit, heb em altijd in m'n broekzak of binnenzak van m'n jas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik heb hem gewoon in mijn rechter broekzak zitten (panasonic GD-93) en ik heb hem nu 8 maand en de antenne zit er nog steeds op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Niet online
Heb mijn 3210 in een volledig doorzichtige hoes met los zo'n clip met kliksysteem erbij dat je hem aan je broek kunt hangen.

Expanding the inexpandable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7299

ik geef meestal aan mn vriend :) tja, aan een rok zitten meestal weinig/geen/te kleine zakken, dus hij loopt meestal met 2 telefoons te leuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vriendinnen hebben meestal een handtas, ook wel makkelijk. Alleen niet vergeten aan het eind van de dag terug te vragen. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7437

Op maandag 20 augustus 2001 08:37 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik geef meestal aan mn vriend :) tja, aan een rok zitten meestal weinig/geen/te kleine zakken, dus hij loopt meestal met 2 telefoons te leuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Laatst online: 28-05 20:33

koornee

3!

gewoon in me broekzak.
het is en 8210 en die stop je makkelijk zo in je broek.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33268

m'n 3310 altijd in mijn broekzak behalve als de broek in de wasmachine gaat... mijn vorige telefoon had een antenne maar die was te groot om in een broekzak te stoppen dus als ik hem menam ging die in mijn jas zak maar die antenne bleef wel heel......... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33013

Mijn 3310 zit altijd in mijn linkerbroekzak.
Ik heb er daar eigenlijk nooit last van (ben toch rechstdragend ;))
Ik vind het wel zo makkelijk om hem snel te voorschijn kunnen toveren als hij afgaat.
Ik irriteer me er wel eens aan dat mensen hun telefoon eerst 100 keer over laten gaan voordat ze hem oppakken.
Een van de doelen van een GSM is toch om een verbinding altijd binnen handbereik te hebben?
Wat betreft beschadigingen ben ik niet zo erg bang.
Een nieuw frontje is rap geregeld.
Al is er natuurlijk geen reden aan als je inderdaad een keertje plat op je b*k gaat en dan net even verkeerd valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavara
  • Laatst online: 04:54
Op woensdag 15 augustus 2001 03:43 schreef didaaf1 het volgende:
Er zijn toch nog steeds mensen die beweren dat je "kanker" kunt krijgen van de straling van je mobieltje,dan lijkt mij je broekzak toch niet zo'n relaxte plaats om je mobieltje te parkeren :) :)
Tot het tegendeel is bewezen laat ik 'm lekker thuis liggen ;)
Tja, daarvoor koop je natuurlijk een mobiel... |:(
Pagina: 1