Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Oftewel dat ding zat onder de zweetdruppeltjes toen ik hem er uithaalde
Da's niet echt mijn bedoeling...
Die tasjes aan je broek vind ik helemaal niks. En een paar druppletjes, daar moet de M35 zeker tegen kunnen
Verwijderd
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van bomen hoorOp dinsdag 14 augustus 2001 17:40 schreef sinterklaasrulez het volgende:
...
En dat schermpje naar de binnenkant is echt niet nodig hoor, ik weet niet hoevaak jij tegen een boom oploopt maar daar heb ik niet zo'n last van.
...
Dus het moet toch gewoon kunnen. Dan ga ik dat gewoon proberen
Ik heb redelijk wat bloezen van Lifestyle... die hebben sowiezo flink wat zakjes/vakkenOp dinsdag 14 augustus 2001 17:15 schreef AtHomer het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een handigere manier om mijn mobiele telefoon overal mee naar toe te nemen. Ik gebruik nu zo'n tasje dat ik aan mijn broek hang wat tot nu toe nog het handigst is.
Als je geen antenne hebt kun je overwegen om je telefoon zo in je (broek)zak te stoppen, maar dan wel met het schermpje naar je lichaam toe, om tikken van buitenaf te weren.
Wat zijn de ervaringen van personen hier en hoe zit het met (kans op) beschadiging?
Maar het handigste is nog wel het zakje achter het ene borstzakje... daar past een Siemens M35i perfect in; net ruim genoeg en net diep genoeg, de bovenkant van de GSM is dan gelijk met de bovenkant van het zakje

Gekregen van Club Nokia
(d'r zit trouwens een 6210 van Nokia in)
rm -r *
Verwijderd
Als ik die M35i in zo'n tasje doe krijg ik een beetje het "koelkast" idee. Lijkt me voor die telefoon dus niet kunnen...Op dinsdag 14 augustus 2001 19:01 schreef cyberax99 het volgende:
Ik heb m in mn zak en dan nog een keer in zo'n draagtasje (tegen beschadigen en zo en hij valt er zo een heel stuk minder makkelijk uit
Maar ik heb ze dus altijd in mijn broekzak, dat gaat perfect als er geen antenne op een GSM zit. En zo vaak is het toch niet warm in Nederland?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik doe hem ook altijd in mijn broekzak en hij is nog nooit afgebroken.
zweetdruppels kan een telefoon wel tegen en m35i al helemaal want die is spat waterdicht
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Ik heb altijd mijn schermpje naar de buitenkant, want dan hoor ik het beter als ie overgaat (ik heb ook trilfuntie maar met ruime broek voel je dat niet altijdOp dinsdag 14 augustus 2001 17:15 schreef AtHomer het volgende:
blah
Als je geen antenne hebt kun je overwegen om je telefoon zo in je (broek)zak te stoppen, maar dan wel met het schermpje naar je lichaam toe, om tikken van buitenaf te weren.
blah
Mother, will they like this song?
M'n vriendin vind alleen dat m'n zakken zo vol zitten... Telefoon, portemonnee, sleutels, nog meer sleutels
Verwijderd
als je software nodig hebt, mail maar ff.Op dinsdag 14 augustus 2001 19:21 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb in mijn ene broekzak mijn Nokia 3210 en in de andere mijn Siemens M35i. De sim-lock moet er namelijk nog even af.
Maar ik heb ze dus altijd in mijn broekzak, dat gaat perfect als er geen antenne op een GSM zit. En zo vaak is het toch niet warm in Nederland?
Verwijderd
Als ik ga stappen neem ik hem nooit mee eigenlijk (ik wil soms toch een keer m'n rust)
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Daar zijn die m35 toch juist voor gemaakt!! Ze kunnen tegen stof en water!! (nooit de reclame gezienOp dinsdag 14 augustus 2001 17:26 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb laatst mijn M35i eens in mijn broekzak gedaan, maar die zak is zo'n dun stukje stof (spijkerbroek) en het was nogal warm die dag.
Hij zit altijd met het scherm naar buiten gericht, omdat de antenne dan minder snel kan afkraken (hangt af van type gsm natuurlijk).
Vroeger had ik een Bosch 509, en ja, die paste in al mijn zakken! Is na anderhalf jaar nog niet kapot.
Met mijn J5 is dat nu zeker geen probleem. Ooit een tijdje een T10 gebruikt en ook deze paste goed in mijn zakken.
Nog nooit een kapot scherm of antenne gehad.
Wat ik mij echt afvraag
De meeste mensen kopen hun gsm voor een groot deel met het oog, waarom zijn er dan zoveel mensen die hun mooie gsm in zo'n lelijk gsm-zakje steken?
Dat begrijp ik echt niet hoor, je gsm wordt er alleen maar groter mee en het minste vuil in het zakje maakt je scherm vol krassen
Verwijderd
alleen met een m35i is dat niet chill, omdat de achterkant daarvan beetje ruw is (de bananenversie (geel) die ik had wel tenminste). Gevolg: als je je telefoon uit je zak wil halen blijft deze hangen aan de stof in je broek en trek je je hele broekzak binnenstebuiten. Staat niet zo charmant.
Verwijderd
Verwijderd
Tot het tegendeel is bewezen laat ik 'm lekker thuis liggen
Verwijderd
Ik weet wel dat 'ie daar tegen kan enzo, maar is toch niet echt fris dacht ikOp dinsdag 14 augustus 2001 22:41 schreef Bobbert het volgende:
...
Daar zijn die m35 toch juist voor gemaakt!! Ze kunnen tegen stof en water!! (nooit de reclame gezien)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ik heb mijn C35i wel in zo'n zakje, omdat dat gewoon handig is. Mooi is 'ie ook wel, maar ook de functies tellen mee.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:47 schreef Sibbe het volgende:
...
Wat ik mij echt afvraag:
De meeste mensen kopen hun gsm voor een groot deel met het oog, waarom zijn er dan zoveel mensen die hun mooie gsm in zo'n lelijk gsm-zakje steken?
Dat begrijp ik echt niet hoor, je gsm wordt er alleen maar groter mee en het minste vuil in het zakje maakt je scherm vol krassen
Mijn C35i begint na een jaar inderdaad nogal wat krassen te vertonen, terwijl ik juist had verwacht dat zo'n zakje daar tegen hielp. Dat is gebleken van niet dus
Maar hoe zit het eigenlijk met de krasvorming op het scherm als je hem in je zak meeneemt? Iemand ervaring
Verwijderd
tenminste moet wel bij me kleding passen..
\edit
en anders gewoon in me achterzak..
oohjoh..aan een koordje niet aanbevolen voor mobieltjes zwaarder dan 90 gram
Ik kreeg wel een klein beetje krasvorming, maar mijn scherm viel na een half jaar telkens weg (lang leve nokia), en bij het service centre kreeg ik zonder pardon weer een nieuwe 8850 mee..Op woensdag 15 augustus 2001 09:47 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Maar hoe zit het eigenlijk met de krasvorming op het scherm als je hem in je zak meeneemt? Iemand ervaring
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
bij een vriend van me was het schermpje van zijn 8210 naar de klote omdat ik perongeluk op zijn broekzak sloeg
Ik heb nog geen erge krassen op mijn scherm gehad door hem in mijn broekzak te dragen. In tegendeel denk ik, als er een kras zou inzitten, dan wordt die er zo weer uitgepolijst door de bewegingen die je maaktOp woensdag 15 augustus 2001 09:47 schreef AtHomer het volgende:
Ik ken 2 mensen met een Siemens en je kan het scherm bijna niet meer lezen door de krassen en die zijn er door hun gsm-zakje!
Tip: krasjes kan je er uithalen met heel fijne staalwol en dan nog even opblinken met een ander doekje
Verwijderd
c35i in m'n zak dus met verder niks erbij in. Alleen niet vergeten toetsenblokkering in te schakelen anders gaat tie nogal gauw spontaan bellen
MEE EENS!Op woensdag 15 augustus 2001 11:38 schreef blender het volgende:
Never nooit niet in zo'n zakje dat je aan je riem kunt dragen, ai ai, dat is wel zo fout zeg.
Dat vind ik wel zo debiel staan he. Zo..zo....pooierig
Verwijderd
Verwijderd
nu geen jas bij.
gewoon in mijn broekzak
"If u do something do it with style, or do it at all."
Zou daar iets tegen te doen zijn?Op woensdag 15 augustus 2001 12:15 schreef Xanandu het volgende:
Wel ff uitkijken bij die toetsjes van die m35, die slijten nogal als je hem in je broekzak stopt. (Ervaring mee)
Verwijderd
Wel 1 keer een nieuw frontje gekocht omdat er wat krassen opzaten.
Tip: doe em niet in je broekzak tegelijkertijd met sleutels, dat is niet handig
Verwijderd
Nou, ik ben toch echt geen pooierOp woensdag 15 augustus 2001 11:44 schreef Hoicks het volgende:
[..]
MEE EENS!
Dat vind ik wel zo debiel staan he. Zo..zo....pooierig
Maar ik riskeer die antenne van mijn C35i toch liever niet. Dat tasje valt toch onder mijn T-shirt.
Je riskeert meer lichamelijke verwondingen dan een kapotte antenne hoorOp woensdag 15 augustus 2001 12:36 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch echt geen pooier.
Maar ik riskeer die antenne van mijn C35i toch liever niet. Dat tasje valt toch onder mijn T-shirt.
Ik heb er geen last van namelijk
enne.. deze phone is zo klein.. je merkt nieteens dat ie in je broek zit
Verwijderd
Een siemens heeft toch automatisch toetsblokering ik heb hem altijd aan staan en bel teegenwoordig niemand meer ongewenstOp woensdag 15 augustus 2001 11:34 schreef Hoicks het volgende:
Ik heb hem ook altijd in m'n rechterbroekzak.
c35i in m'n zak dus met verder niks erbij in. Alleen niet vergeten toetsenblokkering in te schakelen anders gaat tie nogal gauw spontaan bellen
Zo'n tasje is echt not done, het maakt voor je mob niet (veel) uit en staat nogal sneu...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
That's it!
Verwijderd
Hij is toch spatwaterdichtOp dinsdag 14 augustus 2001 17:26 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb laatst mijn M35i eens in mijn broekzak gedaan, maar die zak is zo'n dun stukje stof (spijkerbroek) en het was nogal warm die dag.
Maar ik heb de mijne altijd in m'n broekzak
Verwijderd
Voor mij hetzelfde...Op dinsdag 14 augustus 2001 20:17 schreef Sick_Nick het volgende:
T28s, past overal wel in. Is toch lekker dun/klein. Maar ik heb hem gewoon in m'n broekzak zitten.
heb alleen een T29s
Echt, zo'n tasje/zakje ziet er niet uit, heb em altijd in m'n broekzak of binnenzak van m'n jas
Verwijderd
Expanding the inexpandable
Verwijderd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Op maandag 20 augustus 2001 08:37 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik geef meestal aan mn vriendtja, aan een rok zitten meestal weinig/geen/te kleine zakken, dus hij loopt meestal met 2 telefoons te leuren
het is en 8210 en die stop je makkelijk zo in je broek.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er daar eigenlijk nooit last van (ben toch rechstdragend
Ik vind het wel zo makkelijk om hem snel te voorschijn kunnen toveren als hij afgaat.
Ik irriteer me er wel eens aan dat mensen hun telefoon eerst 100 keer over laten gaan voordat ze hem oppakken.
Een van de doelen van een GSM is toch om een verbinding altijd binnen handbereik te hebben?
Wat betreft beschadigingen ben ik niet zo erg bang.
Een nieuw frontje is rap geregeld.
Al is er natuurlijk geen reden aan als je inderdaad een keertje plat op je b*k gaat en dan net even verkeerd valt.
Tja, daarvoor koop je natuurlijk een mobiel...Op woensdag 15 augustus 2001 03:43 schreef didaaf1 het volgende:
Er zijn toch nog steeds mensen die beweren dat je "kanker" kunt krijgen van de straling van je mobieltje,dan lijkt mij je broekzak toch niet zo'n relaxte plaats om je mobieltje te parkeren![]()
Tot het tegendeel is bewezen laat ik 'm lekker thuis liggen