Mijn vraag
Mijn computer heeft nu al voor een hele lange tijd dat hij soms een random reboot doet. ik heb men pc al hard gereset, alleen dit heeft niet geholpen. nu vraag ik hier dus om hulp. ik heb bij event manager ook allemaal rare foutcodes, dus als er iemand is die event codes kan lezen en me er mee zou kunnen helpen zou heel erg fijn zijn,
Relevante software en hardware die ik gebruik
Cpu: I7 8700
Motherboard: Asus prime- B360M-A
RAM: HyperX Predator HX426C13PB3K2/32
ssd: corsair force mp510
Psu: Corsair cx series CX450
Cpu cooler: Cooler Master Masterliquid 120 Lite
1x 1tb drive
2x 500gb drive
windows 10 home
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb dus al geprobeerd een hard reset te doen, ik heb ook alle components weer eens los gehaald en vast gezet om te kijken of het iets met hardware was maar dat hielp dus ook niet.
Mijn computer heeft nu al voor een hele lange tijd dat hij soms een random reboot doet. ik heb men pc al hard gereset, alleen dit heeft niet geholpen. nu vraag ik hier dus om hulp. ik heb bij event manager ook allemaal rare foutcodes, dus als er iemand is die event codes kan lezen en me er mee zou kunnen helpen zou heel erg fijn zijn,
Relevante software en hardware die ik gebruik
Cpu: I7 8700
Motherboard: Asus prime- B360M-A
RAM: HyperX Predator HX426C13PB3K2/32
ssd: corsair force mp510
Psu: Corsair cx series CX450
Cpu cooler: Cooler Master Masterliquid 120 Lite
1x 1tb drive
2x 500gb drive
windows 10 home
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb dus al geprobeerd een hard reset te doen, ik heb ook alle components weer eens los gehaald en vast gezet om te kijken of het iets met hardware was maar dat hielp dus ook niet.