Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Elgato 4K60 pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robertino14
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 12-02 16:42
Mijn vraag
...ik heb de elgato 4k60 pro nieuw te koop staan, nu is er interesse, maar heb een vraag gekregen die ik niet kan beantwoorden, hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.
Zijn vraag is:

Hallo Rob,

Ik heb wel interesse maar ik wil eerst graag weten hoeveel usage het pakt van de Cpu of Gpu? Ik vind niets terug op internet namelijk. Ik heb geen aparte streaming pc oid maar heb wel een sterke pc waar ik momenteel obs mee gebruik maar vind ik wat minder omdat je geen flashback recorden hebt. Heb je toevallig een foto van de Taskbar waar je ziet hoeveel % het pakt van de Cpu en/of Gpu wanneer de elgato software aan het runnen is? Als het kan graag..

Bij voorbaat dank,

Alvast bij voorbaat dank
Rob

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:46
(jarig!)
Ik zou hem verwijzen naar de site: https://www.elgato.com/en/gaming/game-capture-4k60pro

Daar staan de systeemvereisten (verder naar onder scrollen).

Verder is het juist dacht ik zo dat de rekenkracht van het opnemen door de Agato wordt gedaan en niet door je eigen CPU/RAM.
Tuurlijk zal een deel gebruikt worden wanneer de data opgeslagen wordt op de schijf, maar dat zou niet veel moeten zijn.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:47

BM

Moderator Spielerij
@Robertino14 Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum :)

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True