Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ender 3 v2 bl touch firmware verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• nicolasberk
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 09-02 16:04
Mijn vraag
hoe verwijder ik de bl touch firmware van mijn ender 3 v2

Relevante software en hardware die ik gebruik
ender 3 v2 en de bl touch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de firmware te downloaden van de Creality site maar het blijft er op staan

ik heb vandaag aan mijn ender 3 v2 een bl touch gedaan, maar ik ben er niet tevreden er mee en heb de bl touch inmiddels los gehaald alleen krijg ik de originele ender 3 v2 vactory firmware er niet op en kan ik het goeie bestand niet vinden. iemand die mij hier bij kan helpen?

Alle reacties

• R3MC0_2
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 10-03 18:04
Hallo,

Als je firmware bestandje de zelfde naam heeft als je vorige dan werkt het niet.
Iedere keer als je nieuwe firmware op je Ender3 V2 wilt uploaden moet je de firmware een andere naam geven.

Bijvoorbeeld:
Je firmware dat nu op je printer staat is firmware.bin
Dan kan je je nieuwe firmware firmware1.bin noemen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True