Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenth
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-02-2021
Goedemiddag, ik heb een Switch tablet en zit eraan te denken deze te verkopen. Echter heb ik er 0 toebehoren bij. Geen joy cons, lader, dock etc. Deze zijn zoek geraakt tijdens de verhuizing :( Het betreft een revisie 2019 versie (rood/blauw)

Natuurlijk wel even gegoogeld maar kom alleen vraagprijzen uit de vk/us tegen.

Iemand een idee? Zou natuurlijk sneu zijn als ik het verkoop voor een spotprijs.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:27
Welke NL prijs compleet vind je dan?
Tel daar de prijs van alle accessoires vanaf en dan houd je toch een prijs over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
kijk wat de officiele vervanginswaarde is van je missende onderdelen, haal dit van je normale verkoopprijs af en hou dat aan als richtprijs?

dus normale verkoopprijs, bijv: 250 euro,
- dock á 100 euro
- joycons a 70 euro
- oplader?
- overige zaken

= normale verkoopprijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:13
Ik denk inderdaad dat je blij mag zijn als je er 50 euro voor krijgt. En dat antwoord zal je niet bevallen, dat snap ik ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:25
Eigenlijk is dit kopen alleen interessant voor iemand die een kapotte switch tablet heeft. Misschien kun je op eBay een complete (defecte) Switch kopen en met jouw tablet er weer een hele van maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:57

g0tanks

Moderator CSA
feuniks schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:04:
Eigenlijk is dit kopen alleen interessant voor iemand die een kapotte switch tablet heeft. Misschien kun je op eBay een complete (defecte) Switch kopen en met jouw tablet er weer een hele van maken.
Of iemand die een goedkope Switch-ervaring wil hebben. Een third-party controller, oplader en dock hoeft niet duur te zijn. Dat kan je voor €50 euro wel regelen denk ik.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 13:26
Ben ik de enige die hier iets wat kritisch tegenaan kijkt?
Nieuwe account aangemaakt en daarna de mooie omschrijving 'kwijt geraakt bij verhuizing'. Ik vind dit bijzonder moeilijk te geloven.
Het klinkt eerder als 'per ongeluk meegenomen uit iemand zijn handen terwijl hij/zij aan het spelen was' en hierdoor mist alles behalve de console.

Willen we zulke topics wel op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenth
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-02-2021
Renzzie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:15:
Nieuwe account aangemaakt en daarna de mooie omschrijving 'kwijt geraakt bij verhuizing'. Ik vind dit bijzonder moeilijk te geloven.
Het klinkt eerder als 'per ongeluk meegenomen uit iemand zijn handen terwijl hij/zij aan het spelen was' en hierdoor mist alles behalve de console.

Niks mis met kritisch kijken. Heb de doos en aankopbon nog ;) Maar snap wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 19:28

Wat voor topic? Jij maakt er zo'n topic van. Vooralsnog is het een vraag van iemand die een incomplete switch heeft, de reden wordt door de TS gegeven. Beetje onnodig azijn pissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:25

Als hij per ongeluk was meegenomen, dan zou ik verwachten dat de joy-cons er nog aan zouden zitten.
Bovendien: hij vraagt wat het waard is. Het is aan een eventuele koper om uit te kijken of dit allemaal netjes is., zoals je dat met alle spullen moet doen, die je niet in de winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hier staat meer info: Howto: prijsbepaling (oude) hardware

Voor de rest, kijk op marktplaats, haal de waarde van joycons eraf. Niet echt topic waardig onderwerp.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.