Mijn vraag
Sinds gisteravond werken mijn 2 externe monitoren en mijn boxjes niet meer via mijn dockingstation. Ik heb een HP laptop (2 jaar oud) aangesloten op mijn dockingstation Kensington SD3600 (simpel gezegd ik plug alleen de usb in van mijn docking in mijn laptop en ik kan alles gebruiken wat ik daar op heb aangesloten, webcam, muis, toetsenbord, monitoren, printer en boxjes). Ik heb het dockingstation ongeveer een jaar en alles deed het prima, ik heb verder ook geen bijzondere updates gedaan o.i.d. (laptop die ik van mijn werk gebruik werkt wel gewoon goed met dit docking station, nog steeds)
Heeft iemand een idee hoe ik dit gefixed krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Kensington SD3600
-Windows
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-windows update(s)
-HP updates
-driver updates
-docking software opnieuw geinstalleerd, Dockworks en DisplayLink
-herinstallatie windows (terug naar fabrieksinstelling)
Sinds gisteravond werken mijn 2 externe monitoren en mijn boxjes niet meer via mijn dockingstation. Ik heb een HP laptop (2 jaar oud) aangesloten op mijn dockingstation Kensington SD3600 (simpel gezegd ik plug alleen de usb in van mijn docking in mijn laptop en ik kan alles gebruiken wat ik daar op heb aangesloten, webcam, muis, toetsenbord, monitoren, printer en boxjes). Ik heb het dockingstation ongeveer een jaar en alles deed het prima, ik heb verder ook geen bijzondere updates gedaan o.i.d. (laptop die ik van mijn werk gebruik werkt wel gewoon goed met dit docking station, nog steeds)
Heeft iemand een idee hoe ik dit gefixed krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Kensington SD3600
-Windows
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-windows update(s)
-HP updates
-driver updates
-docking software opnieuw geinstalleerd, Dockworks en DisplayLink
-herinstallatie windows (terug naar fabrieksinstelling)