ik heb een mac scherm van 92 model : M3502
CRT
21" Shadow mask
19.25 " viewable image
.26 mm dot pitch
Input Signal
Video Signal : Analog
H Frequency : 68.7
V Frequency : 75 Hz
Sync Signal : Separate
Input Connector
13W3 DB-15
Maximum Resolution
Maximum : 1152x870 75 Hz
Video Bandwidth
100 Mhz
Dimensions and Weight
Height : 18.5
Width : 19.6
Depth : 20.9
Weight : 79.6
k'heb ook al gevonden wat voor een kabel ik zou nodig hebben : HD15 male naar een 13W3 male
maar het is een fixed frequency
en daarvoor is de gemmakkelijkste opl een nieuwe video-kaart kopen heb nu een geforce2 MX dus ben jammergenoeg nog niet aan vervanging toe
het is natuurlijk erg om een 21" monitor ongebruikt te laten staan zelfs al is ie van 92 (k'ben niet heel zeker of ie werkt als ik en aan steek komt er een flits en ik kan de helderheid regelen maar ik heb hem natuurlijk nog niet kunnen testen) weet imand wat ik nu kan doen ???? Ik heb ook nog geen speciale drivers voor deze monitor kunnen vinden (os win 98SE) kunnen vinden zelfs geen info over deze monitor op www.apple.com
CRT
21" Shadow mask
19.25 " viewable image
.26 mm dot pitch
Input Signal
Video Signal : Analog
H Frequency : 68.7
V Frequency : 75 Hz
Sync Signal : Separate
Input Connector
13W3 DB-15
Maximum Resolution
Maximum : 1152x870 75 Hz
Video Bandwidth
100 Mhz
Dimensions and Weight
Height : 18.5
Width : 19.6
Depth : 20.9
Weight : 79.6
k'heb ook al gevonden wat voor een kabel ik zou nodig hebben : HD15 male naar een 13W3 male
maar het is een fixed frequency
en daarvoor is de gemmakkelijkste opl een nieuwe video-kaart kopen heb nu een geforce2 MX dus ben jammergenoeg nog niet aan vervanging toe
het is natuurlijk erg om een 21" monitor ongebruikt te laten staan zelfs al is ie van 92 (k'ben niet heel zeker of ie werkt als ik en aan steek komt er een flits en ik kan de helderheid regelen maar ik heb hem natuurlijk nog niet kunnen testen) weet imand wat ik nu kan doen ???? Ik heb ook nog geen speciale drivers voor deze monitor kunnen vinden (os win 98SE) kunnen vinden zelfs geen info over deze monitor op www.apple.com