Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke kabel voor verbinding ipad air 2020 met harddrive?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Onderwerpen

Vraag

• Wiel Poelmans
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 09-02 09:18
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:41
Goed gewerkt Wiel

Probeer maar lightning naar USB host, te koop bij Apple, kost een godsvermogen en de vraag is waarom.

Woont in Helsinki

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Welkom op GoT. Een topic starten toen we hier niet door alleen een titel in te vullen. Ik zou je willen adviseren eerst de regels te lezen en dan terug te komen.
De regels voor dit forum

Dit topic gaat nu dan ook dicht.

...

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True