Toon posts:

(Winamp) Dubbelklik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02 21:23
Hoi,

Winamp had bij mij de laatste tijd keuren, dus heb ik het programma verwijderd.
Nu werkt de dubbelklik functie niet meer. Dubbelklik = gelijk een mp3 af te spelen.

Deze functie(s) heb ik al uitgeschakeld:

Winamp > Options > Preferences > File Types > Enqueune Files en Show Winamp actions zijn dus uitgeschakeld.

En ook als ik hen inschakel, gebeurt er ook niets.

win 10/ Winamp 5.8.3660

merci

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-03 16:54

g0tanks

Moderator CSA
noud schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:17:
Nu werkt de dubbelklik functie niet meer. Dubbelklik = gelijk een mp3 af te spelen.
Kan je hier wat specifieker over zijn? Bedoel je het dubbelklikken in Windows Explorer op een muziekbestand?

Ik zou kijken of Winamp goed staat ingesteld als standaardprogramma: Standaardprogramma's wijzigen in Windows 10

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• noud
Onder de Standaard-apps staat Winamp geïnstalleerd.

Met dubbelklik bedoel ik wanneer ik op een winamp mp3 muziekje klik, hij normaal gesproken automatisch in de afspeellijst zet en afspeel.
Nu doet hij niets. Ik kan wel het bestandje al slepend naar de afspeellijst brengen dan speelt hij wel af.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-03 16:54

g0tanks

Moderator CSA
noud schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:50:
Onder de Standaard-apps staat Winamp geïnstalleerd.

Met dubbelklik bedoel ik wanneer ik op een winamp mp3 muziekje klik, hij normaal gesproken automatisch in de afspeellijst zet en afspeel.
Nu doet hij niets. Ik kan wel het bestandje al slepend naar de afspeellijst brengen dan speelt hij wel af.
Aha, dat was niet duidelijk uit je startpost.

Google zegt dat je kan proberen om in de opties 'manual playlist advance' aan te zetten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• noud
Bedankt maar dat bedoel ik niet.
Uiteindelijk speelt hij wel naar het volgende nummer af.
Maar hij speelt niets af als ik dubbelklik.

Ik kijk morgen weer verder.

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:40

SilentSimon

Have you been hopped?

Of je gebruikt Wacup :) Een nieuwere versie van de oude Winamp met vrijwel alle functies beschikbaar

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SilentSimon schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:03:
Of je gebruikt Wacup :) Een nieuwere versie van de oude Winamp met vrijwel alle functies beschikbaar
Ik ben even benieuwd hoe dit het probleem van de TS oplost. Blindelings een nieuwe auto kopen is ook niet per definitie de beste oplossing bij auto problemen.

En ja, het programma ziet er wel interessant uit! ;)

[Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 09-02-2021 01:23]

• XyRuS
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:49
.

[Voor 99% gewijzigd door F_J_K op 09-02-2021 09:35. Reden: Modbreakje: beetje grappig, maar wat te ver offtopic zeker zonder ontopic hulp ;)]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-03 10:04

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Misschien dat de associatie met WinAmp toch niet goed geregistreerd staat.
Dit kan je opnieuw forceren:

Rechter muisknop op je MP3 bestand -> Openen met -> Vink Altijd openen met aan en Kies voor WinAmp om mee te openen.
Hiermee dwing je dat Windows onder water .MP3 assioceert met WinAmp.

Nieuwe Instellingen menu is gewoon een nieuw jasje over het oude configuratiescherm heen en het werkt niet altijd goed.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee