Toon posts:

Toetsenbord werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• kempvis
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 08-02 22:27
Hallo,

Bij mijn toetsenbord bij de Lenovo yoga 520 werken de volgende toetsen niet: y, t, backspace en capslock. Ze werken soms wel, maar dan werken ze alle vier tegelijk wel. Als ze niet werken, werken ze alle vier tegelijk niet. Het externe toetsenbord waarop ik dit typ, werkt wel. Ik weet niet wat er aan de hand is en vraag me af of iemand me kan helpen!!!

Ik heb mijn toetsenbord al schoongemaakt, gekeken naar de drivers (al snap ik hier niet veel van en staat er dat deze naar behoren zouden moeten werken)..

Alvast bedankt voor de moeite!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 18:46
Hoe oud is je laptop al?

• kempvis
  • Laatst online: 08-02 22:27
Bijna 3 jaar, sorry vergeten te vermelden.

• Xanax959
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-09 23:01

Xanax959

relax...

Ik heb mijn laptop (ander model en merk) eens onhandig opgepakt bij het touchpad. Deden een hele specifieke rij knoppen het ineens niet meer. Blijkt dat onder het touchpad de aansluiting van het toetsenbord zit, chipje, kabeltje. Door buigen was het chipje deels los gekomen. Solderen hielp eventjes. Tweedehands behuizing deel gekocht op ebay compleet met touchpad en printplaat. Geen problemen meer.
Oftewel, kijk eens naar de stekkers/aansluitingen bij de aansluiting van je toetsenbord. Kan daar wat los zitten.

Atari portfolio Dos 2.11

• PCFreak96
  • Laatst online: 09-03 08:27
Misschien is het voor de volgende keer handig om even te laten weten wat je al hebt geprobeerd, want zo'n probleem kan veel verschillende oorzaken hebben.

Ik heb voor je even een paar handige links er bij gezocht, de één is specifiek voor het probleem wat jij hebt, en het andere artikel geeft tips over je toetsenbord in het algemeen
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-hardware-winpc/windows-10-some-keys-not-working/b7e16d3a-6182-4689-b1e1-21f40f4285b8
https://laptoid.nl/informatie/toetsenbord-werkt-niet/

Mocht het hierna nog steeds niet werken stuur me gerust een berichtje. Dan kunnen we even verder kijken!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee