Vraag

• Techking
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-04 20:29
Ik zoek een?
Een telefoon

Wat is je budget?
€150,00 - €320,00

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, chatten, sms'en, video's, series en films enz kijken, gamen, video's opnemen en foto's maken

Welke telefoons heb ik gevonden?
Xiaomi Mi 10T Lite 128GB en Xiaomi Poco X3 NFC 128GB

Wat zijn de eisen waar mijn telefoon aan moet voldoen?
De prijs moet absoluut binnen de budget zijn, het moet een gratis ontgrendelbare bootloader hebben, de opslag moet 128GB, 5G compabiliteit is gewenst maar hoeft niet persè, de prestaties moeten goed zijn (voral game-prestaties, het moet goede foto's kunnen maken en goede video's kunnen opnemen, het moet een Android telefoon zijn en het moet ten slotte NFC hebben.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb gelezen dat de macro-camera van de Xiaomi Mi 10T Lite slecht is, is dit waar?

Ik denk dat ik bij de antwoord voldoende informatie heb gegeven om mijn vraag te kunnen beantwoorden, mochten jullie nog vragen hebben mogen jullie ze sowieso stellen.

Beste antwoord (via Techking op 09-02-2021 19:55)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
99ruud99 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:59:
De mi10lite heeft iets snellere cpu en 5g, maar minder batterij. Foto's zijn vrij vergelijkbaar.

Maar je wilt een game telefoon EN een goede camera? EN voor onder 300 euro?

Misschien je eisen beter op orde krijgen.
Mi10t Lite en poco ontloopt elkaar qua batterij bijna niks. Ik zou die Mi10t Lite nemen, 5G is voordeel, processor is ff beter.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:45
De mi10lite heeft iets snellere cpu en 5g, maar minder batterij. Foto's zijn vrij vergelijkbaar.

• Techking

Ik weet dat telefoons voor die prijs niet de allerbeste camera hebben maar ik verwacht wel een goed genoeg foto en video kwaliteit.

• 99ruud99
wanneer noem je iets goed genoeg?

ik zou zelf gewoon kijken naar wat voor foto's mensen ermee gemaakt hebben, bevallen die?

• Techking
99ruud99 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:46:
wanneer noem je iets goed genoeg?

ik zou zelf gewoon kijken naar wat voor foto's mensen ermee gemaakt hebben, bevallen die?
Ik heb dat gedaan en ik vind het wel meevallen.

• 99ruud99
dan zou ik zeggen, ga ervoor. Als je hem in NL besteld kan je vaak nog een dag testen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021

Mi10t Lite en poco ontloopt elkaar qua batterij bijna niks. Ik zou die Mi10t Lite nemen, 5G is voordeel, processor is ff beter.

• Techking
Update: Ik heb de Xiaomi Mi 10T Lite gekozen als mijn volgende telefoon en dus is de vraag beantwoord.
De processor van die telefoon is beter dan die van de Xiaomi Poco X3 maar de batterijcapaciteit van de Xiaomi Mi 10T Lite is kleiner dan die van de Poco X3.
Ik vind prestaties belangrijker dan een grotere batterijcapaciteit dus dat maakt mij niet uit.
Maar als mijn zus het te duur vindt kan ze het helaas niet bestellen en zal ik de Xiaomi Poco X3 nemen. (Ik be maar 17 jaar en ik mag niet zelfstandig dingen bestellen)
Bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee