Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tooltje voor het inzichtelijk krijgen van aangesloten app.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mgroen
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 24-06 22:26
Ik gebruik Windows 10.

Ik zoek een programaatje (tooltje) dat ik op deze Windows10 pc kan draaien en mij informatie geeft van alle aangesloten devices op het netwerk. Waaronder IP adres/mac adres, maar graag ook andere info. Zowel van aangesloten via kabel, als via Wifi netwerk. Alles zit aangesloten (lokaal) op de Ziggo router (bekabeld dan wel via Wifi).

Ik weet dat dat ook via de Ziggo router kan maar dat geeft mij niet voldoende informatie.

Ik ben huiverig met het zomaar downloaden en installeren van allerlei tooltjes (ivm virussen) etc, dus ik zoek hulp/advies van een expert, die weet wat een goed (gratis) tooltje is, dat ik veilig kan downloaden/installeren.

Ik hoor het graag. Alvast dank.

Alle reacties

• battler
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:41

Spelfout gezien, let me know! dm, tel, e-mail of per post.

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://www.advanced-ip-scanner.com/nl/

Van bovenstaande weet ik dat er geen 'rare fratsen' in zitten op het moment dat je 'm download én gebruikt.

Op bedrijfsnetwerken moet je dat soort dingen liever niet inzetten als 'gebruiker'. Ik doe het wel maar ik mag mezelf daarna als netwerk / firewall-beheerder lastig gaan vallen met het waarom.... ;)

Interne 'portscans' vinden de meeste beheerders niet lief op het moment dat ze niet weten wie het uitvoert met wat voor een rede dan ook.

[Voor 18% gewijzigd door Will_M op 08-02-2021 18:21]

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• mgroen
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 24-06 22:26
@Will_M dank. Ik heb het gedownload en geinstalleerd. Lijkt prima te voldoen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True