phone wat..
carphone
mobilephone
homephone
carphone
mobilephone
homephone
volgens mij moet je hier hier zijn.Op dinsdag 14 augustus 2001 16:18 schreef ajampaniki het volgende:
Pics aub
mja..ook ja maar onderwerp = "Wie heeft z'n phone gemod"Op dinsdag 14 augustus 2001 16:22 schreef Area53 het volgende:
[..]
volgens mij moet je hier hier zijn.
Je zoekactie naar 'phone mod' leverde 14 resultaten op. Resultaten 1 - 14.Op dinsdag 14 augustus 2001 16:28 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
mja..ook ja maar onderwerp = "Wie heeft z'n phone gemod"
bv. [topic=190489]
dit is wat ik bedoelde en dat staat http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/4
Verwijderd
Ik dacht dat niemand het ooit zou vragen.
Hehehe
Het is wel mijn huistelefoon maar hij is wel gemod.

van links naar recht:
* Knop om de bel uit te zetten en dat er lampjes aan gaan.
* Knop om via de uitgang beide input's via outte laten gaan.
* Ouput
* Input

Lampjes die aan gaan als ik de bel heb uitgeschakeld. Is fijn voor als je brak bent.
Hehehe

van links naar recht:
* Ouput
* Input

Lampjes die aan gaan als ik de bel heb uitgeschakeld. Is fijn voor als je brak bent.
COOOL !Op dinsdag 14 augustus 2001 16:49 schreef _LOSS_ het volgende:
Ik dacht dat niemand het ooit zou vragen.
Hehehe
[afbeelding]
[afbeelding]
van links naar recht:
* Ouput
* Input
[afbeelding]
[afbeelding]
ikke ook willen
Verwijderd

Zelfde kleur als mijn PC kast gespoten en blauwe ledjes, ook PC dus.
Meer foto's:
Mijn nokia 3310 mod
Vijf jaar geleden heb ik een keer zo'n grijs PTT draaischijftoestel gemod: in één of ander tijdschriftje was ik een schakelingetje tegengekomen dat "kwetterbel" heette. Die heb ik er toen ingebouwd in plaats van de dubbele bel die standaard in zo'n ding zit. Was wel lachen, alleen een beetje zacht...
Je kreeg dan als de telefoon overging het geluid van een biergorgelende vink met kapsones (ofzo, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven
).
Je kreeg dan als de telefoon overging het geluid van een biergorgelende vink met kapsones (ofzo, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Verwijderd
biergorgelende vink hahahahahahahahahahaOp dinsdag 14 augustus 2001 18:03 schreef Niep het volgende:
Vijf jaar geleden heb ik een keer zo'n grijs PTT draaischijftoestel gemod: in één of ander tijdschriftje was ik een schakelingetje tegengekomen dat "kwetterbel" heette. Die heb ik er toen ingebouwd in plaats van de dubbele bel die standaard in zo'n ding zit. Was wel lachen, alleen een beetje zacht...
Je kreeg dan als de telefoon overging het geluid van een biergorgelende vink met kapsones (ofzo, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven).
wist niet dat die bestonden.Met zulke opmerkingen wordt mijn dag goed
Pagina: 1