Toon posts:

HP Pavilion 17-CD1200ND

Pagina: 1
Acties:
  • 994 views

Onderwerpen

Vraag

• Dokus 2
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-02-2021
Welke generatie processor zit er in deze laptop
En is de toetsen verlichting wel effectief , ik bedoel schijnt het wel voldoende door de tekens.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:26

• Dokus 2
Dank je Nielson
Mijn tweede vraag over de toetsenbord verlichting kunt u deze ook beantwoorden.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dokus 2 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:04:
Dank je Nielson
Mijn tweede vraag over de toetsenbord verlichting kunt u deze ook beantwoorden.
pricewatch: HP Pavilion Gaming 17-cd1200nd

Fullsize eilandstijl backlit toetsenbord met numerieke toetsen in Ghost White

[Voor 11% gewijzigd door Hackus op 08-02-2021 16:10]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Dokus 2
Jammer Hackus
Helaas kan ik hier niets mee.
Wie heeft er ervaring met dit toetsenbord. Voor mij moeten de toetsen ook in het donker duidelijk zichtbaar zijn.

• Dokus 2
Ik bedoel lees baar.

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:06
Het is even geleden dat ik een dergelijke laptop in handen had maar bij mijn weten schijnt deze inderdaad door de symbolen heen.

Voor zekerheid bel / mail je het beste even met het bedrijf waar je hem wilt gaan halen.

• Michel
Als je de link van @Hackus opent zie je ook een foto staan met een groene achtergrond verlichting. Daarop is duidelijk te zien dat het groene licht door de symbolen heen komt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dokus 2 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:22:
Jammer Hackus
Helaas kan ik hier niets mee.
Wie heeft er ervaring met dit toetsenbord. Voor mij moeten de toetsen ook in het donker duidelijk zichtbaar zijn.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Dokus 2
Dankje Michel
Dat is al iets alleen zijn ze bij de leverancier niet thuis.

• Dokus 2
Sorry, die foto zegt niets, de tekens zie je zo bij goed licht op iedere laptop.

• Michel
Dokus 2 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:35:
Sorry, die foto zegt niets, de tekens zie je zo bij goed licht op iedere laptop.
Je vraagt hulp, die wordt zo goed mogelijk gegeven. Wil je zekerheid zal je met een leverancier contact op moeten nemen. Dit hoeft niet het bedrijf te zijn waar je hem daadwerkelijk koopt, kan ook HP zelf zijn bijvoorbeeld.

• Dokus 2
Bedankt voor jullie hulp. Helaas is het antwoord voor wat de toetsen verlichting betreft niet voldoende.
Maar des al niet te min heel veel dank.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Dokus 2 Visuele handicap ?(niet hatelijk bedoelt)
(ik zie duidelijk groene glow bij het toetsenbord) foto is dan niet in het donker gemaakt, dus dan zal het licht van foto nog duidelijker zijn.

alle specs kun je lezen in de link van zowel Nielson als de mijne.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

dit heb je nog niet ingevuld, en zgn eigen onderzoek blijft uit. grote kans dat een Mod hier een slotje op zet.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Eigen inzet is inderdaad verplicht. Dat ontbreekt volledig. Geen vraag is te simpel, maar je bent wel verplicht zelf op onderzoek uit te gaan en aan te geven wat je niet snapt.

Er is nu een aantal maal de suggestie gedaan contact op te nemen met HO. Lijkt mij een kleine moeite om dat te doen, toch :)? Er zijn letterlijk tienduizenden verschillende laptopmodellen. De kans dat iemand deze specifieke laptop heeft is dus niet zo groot. Het best ben je dus af bij de fabrikant.

Dit topic gaat in ieder geval dicht bij gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee