Vraag

• MovieBit
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-06-2021
Goedemorgen mede-tweakers,

Ik heb sinds 3 weken deze prachtige set van Samsung, enkel heb ik problemen met de subwoofer....
Ik merk dat deze geregeld uit staat, er brand dan totaal geen lampje achterop de subwoofer en hij springt ook niet aan.

Als ik de stroomstekker er uit haal en weer terug plaats dan werkt hij de gehele avond zonder problemen.
De soundbar is voorzien van de nieuwste firmware en de rear speakers hebben geen problemen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad) en zo ja wat is jullie oplossing? Of zal hij echt een defect hebben en terug moeten naar Samsung...?

Ik kon zo 1.2.3. niets online terug vinden hierover helaas.

Alle reacties

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat zegt de manual over de stand-by stand?

• MovieBit
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-06-2021
Als hij in standby stand staat hoort de rode LED te branden, deze branden op de rear speakers wel maar met regelmaat niet op de subwoofer. Daar brand helemaal niks, pas na een reset middels de power cable brand hij weer rood en bij werking blauw.

Kan verder niks instellen qua standby stand of iets dergelijks.

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-04-2022
MovieBit schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:58:
Als hij in standby stand staat hoort de rode LED te branden, deze branden op de rear speakers wel maar met regelmaat niet op de subwoofer. Daar brand helemaal niks, pas na een reset middels de power cable brand hij weer rood en bij werking blauw.

Kan verder niks instellen qua standby stand of iets dergelijks.
Goedemorgen!

Sinds gister heb ik de zelfde soundbar, echt heel goed geluid. Maar ik had de eerste avond al het zelfde probleem. Subwoofer die uitvalt, na stroom er af te halen, doet die het weer. Soms tijdens tv/film kijken gaat de subwoofer soms op rood en springt dan weer op blauw.

Heb jij inmiddels een oplossing voor het probleem gevonden?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee