Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jamet
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 07-02 21:37
Help!........

Ik kan mijn S10 plus niet meer ontgrendelen. De optie bixbieknop-volumeknop-powerknop is mij bekend. Dit werkt niet, omdat ik er waarschijnlijk ergens een extra beveiliging in heb gemaakt. Bij de reset door deze knoppen in te drukken wordt de pincode gevraagd, en die ben ik dus vergeten. BVD
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Welkom op GoT. Helaas zijn we hier niet om te helpen beveiliging te omzeilen, dit om fraude en illegaal gebruik (bijv gestolen waar bruikbaar maken) tegen te gaan. Als de geëigende methoden niet werken houdt het hier op. Ik gooi het topic dicht.

...

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True