Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 5S iOS terugzetten lagere versie?

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Ja, dit is een oudje. Maar doet het nog goed.
Deze iPhone 5s gebruikt m’n dochtertje soms nog en ik gebruik hem voor het besturen van mijn Xiaomi mii drone.

Ik heb ‘m nu niet naast me liggen maar er staat iOS 12.xx op dat veroozaakt een probleem met de Xiami app.

Die drone doet het nog prima echter door wat beveiligingsupdates vanuit Apple kan de xiaomi app geen contact meer met de drone maken.

Is het mogelijk om ergens iOS 11.xx of een lagere 12.xx vandaan te halen en deze op de iPhone 5s te zetten?

En zo ja hoe?

• talin
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

talin

My god is the sun!

nee

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-06 15:56

Geronimous

Moderator Spielerij
@readytoflow Nee Apple ondertekent die oude versies niet meer. Mogelijk dat het nog kan met jailbreaken, maar daar heb ik geen kaas van gegeten :)

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Hmm too bad. Had al beetje zo’n vermoeden. Dacht dat dit mss via iTunes nog kon.
Helaas. Dan maar een androidje op de kop tikken hiervoor. Schijnt nog wel te werken.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

readytoflow schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:06:
Ja, dit is een oudje. Maar doet het nog goed.
Deze iPhone 5s gebruikt m’n dochtertje soms nog en ik gebruik hem voor het besturen van mijn Xiaomi mii drone.

Ik heb ‘m nu niet naast me liggen maar er staat iOS 12.xx op dat veroozaakt een probleem met de Xiami app.

Die drone doet het nog prima echter door wat beveiligingsupdates vanuit Apple kan de xiaomi app geen contact meer met de drone maken.

Is het mogelijk om ergens iOS 11.xx of een lagere 12.xx vandaan te halen en deze op de iPhone 5s te zetten?

En zo ja hoe?
12.5.1 is de enige en laatste update, en lager kun je niet (terug van) dus misschien updaten naar :)
@Geronimous https://taig9.com/jailbreak/ios-12/

[Voor 3% gewijzigd door Hackus op 09-02-2021 11:55]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True