Toon posts:

Onterechte Beoordeling Caspar M

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:46
Betrokkenen:

caspar M
AlexMurphy

Caspar M heeft een onterechte beoordeling uitgedeeld.
Waren nog in onderhandeling over een voucher echter ging ik ervanuit door een communicatiefout dat ie geen interesse meer had.
Caspar M ziet dit anders in, ondanks dat ik DMs al duidelijk heb aangetoond dat de communicatiefout aan beide kanten was (of op z'n minst verkeerd geinterpreteerd) door middel van screenshots.
Geen gegevens uitgewisseld, geen betaling, enkel wat DMs heen-en-weer = geen afspraak/deal.

Graag zie ik zijn beoordeling verwijderd worden.

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-03 13:09
Hier wil ik toch op reageren. Ik heb een review achtergelaten omdat Jan_Tran mijns inzien echt niet netjes heeft gehandeld:

dit was zijn eerste reactie:
Hallo,

Ik kan hem voor je activeren maar ik moet eerlijk bekennen; om redenen onbekend heb ik na een week stilte op de advertentie plots 8 reacties gekregen in de afgelopen 24 uur. De voucher mag nog steeds weg voor 15,- echter voor de activatie reken ik 7,50 extra kosten (het kan ook maar 1x op een 30xx kaart). Als je dat goed vindt wil ik hem nog steeds voor je activeren maar is het totaalplaatje 22,50 geworden. Zo niet, begrijpelijk uiteraard, maar de interesse is plots overweldigend geworden waar ik me op moet aanpassen.

Laat maar weten.

Het product was eerst 10,- euro

om vervolgens het product aan een ander te verkopen. Dan kan hij wel zeggen dat het een inschattingsfout fout was, daar ben ik het niet mee eens. De verzonden screenshot maken zijn casus alleen maar erger.
Dus ja ik vind dat ik een terechte negatieve review achterlaat. Eerst proberen iets duurder te verkopen , ik geef toch akkoord en daarna is de advertentie weg, product aan een ander verkocht. Pas nadat ik om opheldering vraag komt er een excuus.

Helemaal mooi is dat hij vervolgens ook een negatieve review bij mij neerzet... op welke grond dan? omdat hij een negatieve review niet leuk vindt? handel dan ook netjes.

[Voor 3% gewijzigd door caspar M op 07-02-2021 18:55]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:46
De voucher was altijd 15,- nooit ,10-,- waar ie dat vandaan haalt weet ik niet.
Onze laatste uitwisseling, vooordat het allemaal de mist in ging, was "prima, geen probleem."
Ik las dat als een "prima, geen probleem, ik laat hem varen" en niet "prima, geen probleem, ik ga akkoord."
Caspar gelooft me niet en zegt dat ik alleen achter de centjes aanging.
Heb screenshots verstuurd met uitwisselingen van de verkoop ie wel doorgegeaan is en plaatsvonden nadat ik aannam dat ie ervan zag, tevens voor oorspronkelijke prijs, dus dat het over de centjes gaat ook niet op; als ik wist dat hij bedoelde dat ie "akkoord" ging had ik duidelijk beter met Caspar in zee kunnen gaan voor 22,50.
Op het moment dat ik vroeg of ie kon erkennen dat zijn "prima geen probleem" beide kanten op kon viel ie stil omdat ie duidelijk niet op zwart/wit wou bekennen dat ie mogelijk fout zat (of op z'n minst eenzijdig was).

De feedback is gewoon zodat ik weet dat mods ernaar kijken, dat 1 van de 2 of mogelijk beide uiteindelijk verwijderd worden snap ik; het is gewoon dat ik weet dat het onder aandacht valt allemaal.

Maar goed, doet dit er eigenlijk wel aan toe allemaal? Geen transactie heeft plaatsgevonden. Geen gegevens uitgewisseld, geen betaling.

Edit toevoeging: de review viel onmiddelijk na mijn verontschuldiging trouwens, wou ook niet verder kijken naar enige oplossing of liet niet eens weten dat hij dit niet acceptabel vondt. Wou nog best meedenken als ik wist dat hij zich benadeeld voelde.

[Voor 17% gewijzigd door AlexMurphy op 07-02-2021 19:19]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Uiteindelijk was er verwarring alom en geen overeenkomst. En zonder overeenkomst schrijven we toch echt geen beoordeling. Ik heb beide beoordelingen daarom verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee