Toon posts:

wasmachine start niet/waterinlaat ventiel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• arnhem65
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-06-2021
Goedendag het probleem begon dat de wasmachine Nordland WA8125 niks meer deed bij het aanzetten na wat rondgekeken te hebben op google kwam ik uit bij het waterinlaatventiel nadat ik de stekkertjes eraf had gehaald en weer terug had geplaatst deed hij het weer voor 2 weken……. daarna weer hetzelfde gedaan totdat hij het weer niet deed toen maar voor 12,95 een imitatie nieuw 2 voudig waterinlaatventiel besteld nadat ik die gemonteerd had deed hij het weer! en een paar weken later weer terug bij af :-( (Conclusie: de wasmachine doet het dus alleen als ik dus de stekkertjes van het waterinlaat ventiel er even af haal en daarna weer terug plaats)heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn alle tips zijn van harte welkom en bij deze alvast hartelijk dank!

iedereen bedankt voor de reacties de eigenaresse heeft besloten om een nieuwe te kopen dit topic kan op slot

[Voor 6% gewijzigd door arnhem65 op 08-02-2021 19:55. Reden: topic kan op slot]

Alle reacties

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-03 00:46
offtopic:
Probeer de punten achter zinnen te zetten in plaats van alle 7 op een hoopje.

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
foto?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Koolborstels ook vervangen ?
Voor je er teveel geld aan uitgeeft, voor E110,- heb je er één met 6 mnd garantie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• arnhem65
ik weet niet waar jij een foto van wil hebben? ik heb een nieuw waterinlaatventiel gemonteerd en nieuwe stekkertjes op de aansluitkabels gezet de wasmachine werkt verder gewoon goed spanning nagemeten op beide ventielen tijdens het draaien is ook goed waterdruk is ook voldoende printplaat nagelopen geen verkleuringen

• arnhem65
Hackus schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:06:
Koolborstels ook vervangen ?
Voor je er teveel geld aan uitgeeft, voor E110,- heb je er één met 6 mnd garantie
koolborstels zijn nog goed wasmachine doet het verder helemaal goed op deze storing na zoals gepost

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
arnhem65 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:16:
[...]

ik weet niet waar jij een foto van wil hebben? ik heb een nieuw waterinlaatventiel gemonteerd en nieuwe stekkertjes op de aansluitkabels gezet de wasmachine werkt verder gewoon goed spanning nagemeten op beide ventielen tijdens het draaien is ook goed waterdruk is ook voldoende printplaat nagelopen geen verkleuringen
Van je stekkertjes die je los en vast doet.

Maar als alles werkt... :z
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee