Redneck ingenuity is still ingenuity
Vraag
Beste antwoord (via M. van Aken op 08-02-2021 20:55)
The devil is in the details.
Alle reacties
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
je bedoeld ''ik schop het even'' ? 😂F_J_K schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:00:
Ik verplaats even van Schop een modje naar Schop een developer
En voor de duidelijkheid: je hebt het over Steam koppelen aan je Tweakers-profiel via de profielinstellingen, toch?
[ Voor 41% gewijzigd door Hahn op 07-02-2021 18:26 ]
En ja, die bedoel ik.
[ Voor 34% gewijzigd door M. van Aken op 07-02-2021 19:54 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 07-02-2021 19:59 ]
Mijn steamprofiel naam is BloodyHellraiser
Maar dat is wel raar, als ik op jou button klik wilt hij naar mijn account gaan?
[ Voor 24% gewijzigd door M. van Aken op 07-02-2021 20:08 ]
Dat klopt, dat krijg ik ook.M. van Aken schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:02:
Als ik een random steamnaam zoals in het voorbeeld krijg ik een user met de naam mooN.
Dat was dus mijn punt met mijn vorige vraag: BloodyHellraiser zal waarschijnlijk niet je volledige username zijn, want anders kreeg je die error niet. Kijk eens in je account op Steam en kijk dan wat er bovenaan staat.Mijn steamprofiel naam is BloodyHellraiser
Zo staat er bij mij 'HAHN87'S ACCOUNT' bovenaan, terwijl ik als zichtbare naam Hahn heb ingevuld op Steam. Maar ik moet dus Hahn87 invullen hier op Tweakers, om 'm goed te linken.
Of zie ik het verkeerd?Hahn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:07:
'HAHN87'S ACCOUNT'
[ Voor 4% gewijzigd door M. van Aken op 07-02-2021 20:12 ]
In de Windows-applicatie kan je de gebruikersnaam ook zien als je het menu rechtsboven openklapt:M. van Aken schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:11:
Ik kan op het moment alleen via de Windows-applicatie kijken. Heb mijn wachtwoord te vaak verkeerd ingevuld op de webapp. Ik zie niet iets dergelijks staan van
[...]
Of zie ik het verkeerd?
:fill(white):strip_exif()/f/image/CRbvMJI7tLQjVJGbSeZ46xia.png?f=user_large)
Achter 'Log out of account:'
Die naam is mva1997.
Die naam van je had ik stiekem ook al even geprobeerdM. van Aken schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:15:
Daar staat inderdaad een andere, die ik al eens geprobeerd heb om in te vullen en diezelfde error geeft.
Die naam is mva1997.
Samengevat: Ik gok dat het aan jouw profiel ligt, niet aan Tweakers.
Ik heb hem maanden geleden al eens geprobeerd in te vullen.
Account is ook niet privé, een aantal zaken staan wel privé maar het hoofdgedeelte is public.
[ Voor 30% gewijzigd door M. van Aken op 07-02-2021 20:55 ]