Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Péva
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-02-2021
Mijn vraag
Ik heb een HarmanKardon Sounbar citation en een SamsungTV

Als ik nu aan het terugkijken ben via Ziggo, dan valt vooral bij de reclame de eerste seconden weg.

Heb 'm al gereset, maar probleem blijft :-(

Wie kan hier mee helpen of heeft dit ook?

alvast mijn dank voor de reacties
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 22:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik vermoed dat daar iets van auto standby aan ten grondslag ligt. heb je die soundbar zo ingesteld staan dat ie automatisch aan moet gaan als er geluid komt? Of staat ie altijd aan?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:46

FeaR

In GoT we trust

Of is de uitzending bijvoorbeeld Dolby Digital 5.1 en de reclame Dolby Digital 2.0? Dan moet de sound bar even van codec switchen wat het geluid even onderbreekt (en bij veel receivers tezamen gaat met een klik).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doktah
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-02-2021
Ik heb dit probleem ook met mijn HK Citation set (Bass, Bar, surround speakers).
Maar ook bij gebruik van Netflix heb ik er last van.

Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robson90
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-04-2021
Heb hetzelfde probleem met mijn LG tv en harman citation 5.1 set, soms valt geluid ook voor enkele seconden uit, alleen bij tv, niet bij netflix of videoland. Hoop dat iemand weet waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian2000
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 16-09-2021
Hi,

Heeft iemand hierover al een oplossing voor? Het is een geweldig ding! Jammer dat het bij tv kijken om de 20 a 30 sec het geluid wegvalt 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeriajef
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12-06-2021
Wij hebben dus precies hetzelfde probleem, wij hebben de soundbar en citation towers.. ook hier valt behoorlijk vaak het geluid weg.. heeft iemand er een oplossing voor?
Pagina: 1