kan iemand deze waardering verklaren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:40

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=344142

Het boeit me niet bijzonder dat ik omlaag gemod wordt (moet ook kunnen), maar ik begrijp niet waarom.

In mijn reactie bedoel ik dat de worm de meeste slachtoffers zal maken bij de minder ervaren systeembeheerders, en bij de argeloze eindgebruikers die, zoals bijna altijd weer opnieuw, een lekkend windows systeem gebruiken.

dat ik dat 'windoze' noem mag je als kwinkslag zien, maar om dat als Troll en flamebait te betitelen zegt imho meer over de niet doordenkende modders dan over mij?

Nogmaals, die omlaagwaardering stoort me niet, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de gedachte er achter.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Termen als windoze in combinatie met bepaalde smileys kunnen terecht op een troll of flamebait rekenen, want dat zijn ze.

Het heet namelijk Windows ipv Windhoos, Windoos, Windoze of weet ik vat, en de smiley is al helemaal overbodig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
hmmz, is dat niet bijna altijd de 'doel'groep?
Hierom krijg je een flame.

Je legt niet uit en zet net even de verkeerde smile neer. Ik weet wel dat het niet kwaad bedoeld is maar komt niet echt vriendleijk over weet je wel.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, moet je nou modden om wat er staat of wat er bedoeld wordt.

Lees: de verpakking of de inhoud?

Persoonlijk probeer ik altijd het accent te leggen op de inhoud en niet op de verpakking, heeft als nadeel dat ik modereer op basis van wat ik lees of denk te lezen en aangezien dat de objectieve wijze van modereren is, vind ik genoemd voorbeeld te zwaar "gestraft".

+1 Ondergewaardeerd.

Is mijn mening...

Het begrip windoze moet je door heen kunnen lezen (imo), stoort mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vind het meer een opendeur intrappen en een beetje overbodig. Maar op 0 vind ik hem wel goed staan.

De uitleg naar trol kan ik ook wel maken met het windoxe, iets verder gezocht kan er ook boedoeld worden dat het aan de kwaliteit van de systeembeheerders ligt als je last vd worm krijgt :( (Het heeft mij bijna een jaar + 3 virus besmettingen gekost om het management te overtuigen van een virus scan op onze mail servers + de scan besteld te krijgen)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:40

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Bedankt voor de uitleg, ik begrijp nu iig de reden achter de moderatie (onbelangrijk wie dat gedaan heeft, jullie hebben hierin een gezamenlijke mening).

wildhagen, jouw beredenering vind _ik_ wat aan de starre kant, mogelijk gedreven door een al te goed bedoelde 'strijkijzer' in de moderatie opzet. Maar even goed, jouw mening hoeft niet dezelfde te zijn als de mijne. No problemo.

wauskes, met 'doel'groep bedoel ik precies zo als ik het zeg, de grote groep gebruikers die het makkelijkste geslachtoffert worden door de meeste virusmakers. Imho geen flame, maar pure realiteit. Je hebt wel gelijk wat betreft de onvriendelijke intonatie.

Mogelijk kent TgF mij beter om te begrijpen waar ik op doel en kan zodoende makkelijker inhoudelijk op mijn opmerking reageren. Het geeft tevens wel door dat er een stukje onbegrip is ontstaan waar ik zelf debet aan ben.

spook, jouw open deur en 0 kan ik me helemaal in vinden. Maar om het op de persoon te spelen die, al dan niet door zwaar onbegrip bij het management, zich hier onderuit gehaald voelt gaat me wat te ver, maar dat zie je zelf blijkbaar ook.

Nogmaals, bedankt voor de uitleg, ik zal mijn leven beteren ;)
alhoewel,
een geintje op z'n tijd moet ook mogen toch?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder gein is er idd ook niks meer aan op tweakers, maar je moet wel zorgen dat het geintje niet beledigend of kwetsend is naar anderen, anders resulteerd dat inderdaad in een trol of een flamebait
Pagina: 1