Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Hoe GTA IV CE (Rockstar Launcher) spelen met mods?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rernst
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14-06 20:47
Hoi,

ik heb GTA IV Complete Edition op PC in Sale gekocht via de Rockstar Games Launcher (RGL).

Nu heb ik enkele mods geïnstalleerd, maar telkens ik de game launch worden deze mod files overschreven door de originele files door middel van een update die de RGL telkens automatisch uitvoert wanneer ik de game start met de mods.

Iemand een idee hoe ik de de game kan launchen zonder de RGL te starten of de automatische update kan omzeilen?

Op internet reeds naar oplossingen zitten zoeken en geprobeerd volgende launcher argumenten in de settings van de RGL te definiëren (bron:
https://gtaforums.com/top...hout-updating-game-files/):

-skippatchercheck
-scOfflineOnly

maar geen van beide werken helaas...

De methode om telkens voor ik de game opstart de installatie folder van naam te veranderen vind ik omslachtig, heeft iemand een andere workaround die werkt gevonden?

[Voor 3% gewijzigd door rernst op 07-02-2021 15:03]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True