Toon posts:

aanschaf apple watch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Tom Declercq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-02-2021
Mijn vraag
...Ik sta op het punt om een sporthorloge te kopen. Is een apple watch een goede optie? Ik zou naast gps, hartslag, tijd, chrono, snelheid ook de tussentijden moeten kunnen zien. Is het mogelijk om, als ik op piste series van bvb 10x 300meter loop, bij het einde van iedere serie mijn tussentijd te kunnen afkloppen op een eenvoudige manier? Ik zou met een eenvoudige tik direct mijn tussentijd willen zien en dat bij iedere 300m die ik doe. Dit is een standaard eigenschap van andere sport horloges zoals polar, garmin.....

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 16:07
Errr, ja? Rondetijd met een druk geloof ik.

Maar waarom geen Garmin of Polar?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:07
Wat is je wensenlijst? Waarschijnlijk kan je heel veel informatie op dcrainmaker vinden of in het centrale topic hier.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee